Menssmerter uke 9+3

Moni81

Flørter med forumet
Noen andre som har menssmerter? Jeg har ikke hatt det siden begynnelsen, me i dag er de plutselig tilbake.. Ble litt nervøs jeg nå.. Håper ikke d er noe galt..

Jeg hadde mye som jeg kalte mens-murringer rundt uke 4. Kaller de nå kun murringer, for nå kjenner jeg det igjen og vet hva det er. Har så vidt kjent et hint av det nå og ta, men er litt annerledes enn den ene uken. Store sjanser for at det er livmoren som driver og tøyer litt på seg. Håper alt står bra til og ønsker deg en god helg :) *klem*

Er nok bare livmoren som strekker seg. Har sån stikking i livmoren ved gjevne mellomrom jeg oggså og det hadde jeg med forgie mann også.

indigo85 skrev:
Er nok bare livmoren som strekker seg. Har sån stikking i livmoren ved gjevne mellomrom jeg oggså og det hadde jeg med forgie mann også.

Sign!
God helg! :)

indigo85 skrev:

Tror jeg og :) De fleste sånne ubehag i mageregionen er normale - er vel sterke smerter som kan bety at noe er galt!

masse lykke til:)

Er litt av og på her også, det er nok helt normalt!

tuuusen takk for svar jenter:) Så godt å kunne spørre noen i samme situasjon:) Det har roet seg igjen så var nok bare litt strekking som pågikk nedi der.. Blir nervørs for den minste ting, skal bli fantastisk å komme til de magiske 12 ukene! Riktig god helg til dere også:)

Moni81 skrev:
tuuusen takk for svar jenter:) Så godt å kunne spørre noen i samme situasjon:) Det har roet seg igjen så var nok bare litt strekking som pågikk nedi der.. Blir nervørs for den minste ting, skal bli fantastisk å komme til de magiske 12 ukene! Riktig god helg til dere også:)

Kunne ikke vært mer enig... Det blir så herlig!!!

Back
Topp