"Menssmerter" og små blødninger

Mmmills

Betatt av forumet
Hei.
Jeg begynner å bli litt nervøs. Jeg har hatt små menssmerter titt og ofte helt siden noen dager før jeg ventet mens (slutten av januar) og de siste par dagene har jeg blødd litt. Alt fra "gammelt" blod til friskt blod. Gammelt litt sånn brunaktig i går, friskere men lite dagen før og friskt i dag. Mer i dag enn de to forrige dagene. Jeg skal kontakte lege i morgen, men er det flere som har hatt det slik? Som kanskje har snakket med lege... Hva sa de i så fall? Jeg bekymrer meg mye for at svangerskapet skal gå dårlig nå. Er bare i uke 5 vil jeg tro..
 
ingen blødninger her, men mensen smerter og stikninger. har en dårlig magefølelse og klarer ikke helt å glede meg like mye lenger :( folk rundt sier dette er normalt. men føler jeg skal begynne å blø når som helst :( kan dessverre ikke svare deg på spm. men føler med deg !! håper dette ikke er noe å bekymre seg for.. <3
 
Høres nesten ut som om du mister. Om du vil gå til legen eller ikke er opp tid deg. Men blir vel til at de sier en må se det an til du er ferdig å blø og ta en test i etterkant. Håper nå alt går bra.
 
Har nå vært hos lege. De skal måle hCG-innholdet i blodet mitt over noen dager for å se om det øker fint. Jeg er kjempespent og håper selvfølgelig på det beste. Men jeg er smertelig redd for at dette går galt. Håper på svar mandag. Jeg var der inne så sent at de visste ikke om de fikk god nok blodprøve (? - hva nå enn de mente med dette...), i så fall må jeg ta ny test da for så å ta en igjen onsdag. Kjenner det på nervene at jeg håper det blir på mandag! *Nervøs*
 
Uff, ikke noe særlig å gå rundt å være nervøs! Lykke til, håper på det beste! Da jeg mista forrige gang jeg var gravid (i uke 6), var det første legen sa til meg da jeg kom inn at mange har blødninger tidlig og det trenger ikke bety at man mister. Det gikk jo skeis for meg den gangen, men det gjør det ikke for alle - håper du får noen fine hcg-tall hos legen!
 
Takk for alle lykkeønskninger. Jeg setter pris på alle som orker å komme med noen gode ord akkurat nå. Jeg blør dessverre enda litt mer i kveld. Dette ser ikke bra ut. Et urlite håp ligger langt bak. Venter nå bare på mandag...
 
håper du får gode svar! :)
skal selv få svar på hcg blodprøve til onsdag, men vet dessverre allerede svaret :( her har det vært smerter og kraftige blødninger i nesten en uke :( forstår forferdelig godt den følelsen du har nå! masse lykke til i hvert fall :)
 
Lykke til :)
 
Huff, det var leit å høre, Lykkeliten1990. Jeg blør som en normal mens i dag, kanskje til og med litt mer i tillegg til at smertene har tatt seg opp. Jeg er veldig forberedt på å få høre at dette var nok dessverre en spontanabort. Et lite håp er likevel at det kunne vært en tvilling som sluttet å vokse, men det er vel heller lite sannsynlig. Tung dag og mange tanker :-(
 
Jeg har nå vært og tatt to tester hos legen og overraskende nok kunne de avsløre at jeg var gravid enda. Jeg holdt på å falle av stolen, men klarte ikke juble noe likevel. Jeg hadde jo hatt så vondt i helga og blødd i tillegg til koaguleringer som kom ut. Så i dag har jeg tatt ny hcg-prøve IGJEN.. Den får jeg mest sannsynlig svar på på mandag, og jeg er henvist til tidlig ul. Dette er alt for nervepirrende synes jeg!
 
Krysser fingre, armer og bein for at dette går bra!

-Taster fra appen-
 
Lykke til, skjønner det er nervepirrende, ja! Krysser fingrene!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Takker så mye for alle støttende kommentarer. Dette gikk ikke for meg denne gangen :-( hcg-nivået hadde sunket drastisk på siste test, så det ble som jeg egentlig forventet. Likevel er jeg trist og har felt noen tårer. Det positive er at vi vet at vi kan bli gravide og at det var naturen som ryddet opp. Krysser fingrene for at jeg blir gravid raskt igjen. Lykke til til alle dere andre også :)
 
Trist:( masse lykke til videre!
 
Det var leit å høre :( Opplevde det samme selv i januar, men nå er jeg gravid igjen, så det går absolutt an å bli gravid igjen fort. Håper det klaffer for deg med en gang :)
 
Back
Topp