Menssmerter og bekymret

Solstråla88

Flørter med forumet
Etter masse smerter så tok jeg kontakt med lege i dag. Har nylig vært inne. Hun foretok en ultralyd, men hadde problemer med å finne livmor, når a først fant den så syns hun den var liten og hun så det var noe inni der, men hun syns det var for lite til at hun kunne si noe sikkert. Nå venter jeg på at hun skal få snakket med gynekolog på Lillehammer så jeg evt må dra dit for å få bedre bekreftelse fra der etter undersøkelse.

Prøver å ikke reagere, men prøve å forholde meg positiv.

Håper så klart at det ikke er noe, men at de hadde en dårlig maskin her.. så jeg krysser alt jeg har nå
 
Jeg har også hatt mye menssmerter, er visst bare voksesmerter. Snakket med min mor og hun hadde hatt det samme :) men er jo særdeles ubehagelig og en blir jo litt redd for at noe er galt...
 
Jeg har også hatt mye menssmerter, er visst bare voksesmerter. Snakket med min mor og hun hadde hatt det samme :) men er jo særdeles ubehagelig og en blir jo litt redd for at noe er galt...

Veldig ubehagelig også. I dag når jeg ringte legen så lå jeg på gulvet og grein av smertene. Aldri hatt sånn før og dette blir da min fjerde
 
Huff, god bedring til deg. Godt å høre at lille spreller og har det bra, men ikke greit når du har så forferdelige smerter!
 
Back
Topp