"menssmerter/murringer"

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Hei.
Er det flere enn meg som har det? Er ikke konstant, men om jeg går/står lenge så blir det mer syns jeg. Kjenner det bekymrer meg en del. Er ikke direkte vondt som skikkelig mens da. Men dere skjønner nok hva jeg mener. Syns også det er vanskelig å skille hva som er i livmoren og hva som er bekkenplager. Har ikke blødd noe, men bekymrer meg veldig pga historikken min.
 
Jepp, det er ganske vanlig. Hadde masse de første ukene, har avtatt i styrke og mengde.
 
Jeg veksler mellom murringer, kynnere og stikking i hoftene (ligamentsmerter)
Det kommer som regel når jeg er mye i bevegelse. Er 11+2
 
Har hatt mye av det! Synes det er vanskelig å skille mellom livmor, bekken og tarm! :joyful: Synes det har blitt mindre de siste dagene, kanskje livmor har vokst opp av bekkenet sånn at det er litt bedre plass. Nå har de blitt erstattet av stikkinger :bag:
 
Har hatt mye av det! Synes det er vanskelig å skille mellom livmor, bekken og tarm! :joyful: Synes det har blitt mindre de siste dagene, kanskje livmor har vokst opp av bekkenet sånn at det er litt bedre plass. Nå har de blitt erstattet av stikkinger :bag:

Enig der, spesielt luftsmerter litt langt nede forveksles ofte...helt til det slipper ut :hilarious:
 
Sniker :p

Er det første barnet? Jeg hadde syyyke menssmerter første gang, var så redd jeg skulle miste frem til uke 8-9. Og så kom det tilbake i uke 13-14, var ganske nervepirrende :nailbiting:

Kjenner nesten ingenting denne gangen :D
 
Sniker :p

Er det første barnet? Jeg hadde syyyke menssmerter første gang, var så redd jeg skulle miste frem til uke 8-9. Og så kom det tilbake i uke 13-14, var ganske nervepirrende :nailbiting:

Kjenner nesten ingenting denne gangen :D
Er femte barnet :happy:
 
Jeg kjenner det om jeg er i mye aktivitet. Har en aktiv jobb. Så kjenner det som regel der. Var på Tul for en ukes tid siden. Og da var alt fint, så tenker vel det bare er vanlig. Har en tendens til å bli mer murring om jeg begynner å tenke på det
 
Jeg kjenner det om jeg er i mye aktivitet. Har en aktiv jobb. Så kjenner det som regel der. Var på Tul for en ukes tid siden. Og da var alt fint, så tenker vel det bare er vanlig. Har en tendens til å bli mer murring om jeg begynner å tenke på det
Ja, ene natta fikk jeg ikke sove for jeg lå og kjente etter. Har en historie med SA i feb og MA i slutten av april. Så jeg bekymrer meg altfor mye. Da hadde jeg helt andre type smerter, kjente sammentrekninger av og på hele tida. Nå klarer jeg ikke skille på tarm, bekken og livmor.
 
Jeg har mye kynnere og det strekker ofte mye i ligamenter, så kjennes som mensmurringer etter en stund. Kommer som regel når jeg er sliten. Hadde mye kynnere sist svangerskap også, men da merket jeg ikke noe før rundt uke 16. Nå er jeg bare 12+2 og har kjent på det et par uker allerede. Utrolig slitsomt, men siden jeg husker godt hvordan det var sist så bekymrer det meg ikke. Fødte godt på overtid den gangen :)
 
Murringen kommer og går iløpet av dagen. Kan også være helt uten noen dager også kommer det tilbake.
 
Eg har også ein del murringer, spesielt ved mykje bevegelse. Roar seg når eg setter meg ned å slappar av Er 7+2 idag.
 
Back
Topp