Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde myyyye menssmerter når det var 3 uker igjen, men nå er de så godt som borte plutselig Har mye nedpress, men ikke vondt! Tenker egentlig det er like greit, hadde ikke orka å gå sånn i 2 uker til, og jeg har ikke følelsen av at ho kommer med det første hellerHar hørt at maserier er med på å modne (kalles jo også modningsrier), men man kan visstnok gå i mange uker med disse type riene. Syns ihvertfall det er gøy å kjenne at det skjer ting, har hatt veldig lite symptomer på svangerskapet, så alle ondter jeg får nå er bare spennende
Har jordmora gjort en vaginal undersøkelse på deg før du fikk disse? Har hørt de utløses ofte av tøying ol.Er nøyaktig 3 uker til termin idag (!!!) og går og kjenner litt på mensensmerter. Det er vel det som kalles maserier, eller? Og det er vel vanlig, og ikke et tegn på at fødselen nødvendigvis er rundt hjørnet..?
Nei hun har ikke det. Lurer fælt på hvor moden jeg er, men får meg ikke til å spørre om hun kan ta en sjekkHar jordmora gjort en vaginal undersøkelse på deg før du fikk disse? Har hørt de utløses ofte av tøying ol.