Menssmerter=maserier?

Nolle

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Er nøyaktig 3 uker til termin idag (!!!) og går og kjenner litt på mensensmerter. Det er vel det som kalles maserier, eller? Og det er vel vanlig, og ikke et tegn på at fødselen nødvendigvis er rundt hjørnet..? :)

Spennende :D Men jeg vet dessverre ikke. Nysgjerrig på å høre om det er slik maserier kjennes ut. Hva er hensikten med maserier egentlig?

Oi, om det er det har jeg hatt det i over en uke. 5 uker igjen til termin her, men hadde ikke gjort noe om frøkna kom snart

Har hørt at maserier er med på å modne (kalles jo også modningsrier), men man kan visstnok gå i mange uker med disse type riene. Syns ihvertfall det er gøy å kjenne at det skjer ting, har hatt veldig lite symptomer på svangerskapet, så alle ondter jeg får nå er bare spennende :)

Har hørt at maserier er med på å modne (kalles jo også modningsrier), men man kan visstnok gå i mange uker med disse type riene. Syns ihvertfall det er gøy å kjenne at det skjer ting, har hatt veldig lite symptomer på svangerskapet, så alle ondter jeg får nå er bare spennende :)
Jeg hadde myyyye menssmerter når det var 3 uker igjen, men nå er de så godt som borte plutselig:-p Har mye nedpress, men ikke vondt! Tenker egentlig det er like greit, hadde ikke orka å gå sånn i 2 uker til, og jeg har ikke følelsen av at ho kommer med det første heller:-)

Var nok det jeg gikk med 2 dager før lille skatten min kom sist gang ;) men var "regelmessige" mensen smerter som kom og gikk.. og det var de jeg hadde til jeg hadde 2 cm åpning :)

Hos meg har dette kommet og gått de siste ukene. Har særlig en del av det på kvelden, så om det er med på å modne ting, hadde jo det bare vært helt supert :D

Jeg hadde "regelmessige" modningsrier hver natt 2 uker før vesla kom sist, bodde i badekaret på nattetid;) Hadde 2 cm åpning når jeg var inne på kontroll 3 dager før ks:)

Modning er det i alle fall. :) Hvis det er masrier så bygger de seg vel opp med en rietopp før det avtar, for så at det kommer en til etter en stund. Selv har jeg masse menssmerter, men ikke typisk masrier. Det er modning det også. :)

Har hatt kynnere med gjennomsnittlig 9 minutters mellomrom de siste fire timene. Ingen smerter, dessverre, så regner med det ikke er noe tegn på fødsel. Men merker at jeg innerst inne håper på at det tar seg opp :p

Er nøyaktig 3 uker til termin idag (!!!) og går og kjenner litt på mensensmerter. Det er vel det som kalles maserier, eller? Og det er vel vanlig, og ikke et tegn på at fødselen nødvendigvis er rundt hjørnet..? :)
Har jordmora gjort en vaginal undersøkelse på deg før du fikk disse? Har hørt de utløses ofte av tøying ol.

Har jordmora gjort en vaginal undersøkelse på deg før du fikk disse? Har hørt de utløses ofte av tøying ol.
Nei hun har ikke det. Lurer fælt på hvor moden jeg er, men får meg ikke til å spørre om hun kan ta en sjekk :p

Back
Topp