menssmerter i uke 6?

Lykkelita:)

Andre møte med forumet
hei..

er det flere her inne som opplever messmerter? en liten "stikking" i undelivet? murring? blir så redd  når jeg kjenner smertene.. eller,kan ikke kalle det smerter kansje,får det ej jo ikke sånn skikkelig vondt..

er det normalt? børr jeg oppsøke lege?:S
 
Har det samme. Kjennes ut som mensen skal komme når som helst.
Men jeg har slått meg til ro med att det er livmora som strekker seg og gjør plass til en baby i magen :)
 
Dette er helt normalt!  Da jeg gikk gravid med dattera mi, hadde jeg mye mensenmurringer tidlig i svangerskapet.  Jeg trodde mensen skulle komme hele tida, men det gjorde den aldri=)
 
Har hatt en god del mensmurringer jeg også ja, og det er nok i de aller fleste tilfeller ufarlig. I tillegg kjennes det av og til ut som mensen faktisk kommer, men når jeg kommer meg på do er det ikke noe med farge på i truseinnlegget - bare en voldsom produksjon av utflod.
 
tusen takk for svar:)

jeg husker ikke hvordan det var sist svangerskap,men tror ikke jeg hadde desse "smertene" da..
blir så urolig når man merker at noe i kroppen forandrer seg og man ikke vet om det er positivt eller negativt.. :)

lurer på en ting til jeg..:) jeg har en app på telefonen,barn i magen sin uke  for uke-app,og iflg den så er jeg 6+1,men når jeg regner ut på terminkalkulator så er jeg 5+1 på alle jeg har prøvd. har termin 23.11. har også lagt inn det på appen,men den sier likevell at jeg er 6+1..:)
 


linusisvingen skrev:
Dette er helt normalt!  Da jeg gikk gravid med dattera mi, hadde jeg mye mensenmurringer tidlig i svangerskapet.  Jeg trodde mensen skulle komme hele tida, men det gjorde den aldri=)


ja,en blir litt engstelig..:)
du har termin 23.11? :)
 
jepp helt normalt :) av og til kommer det på meg ennå, og er nå i uke 8.
Livmora arbeider ;)
var og urolig i starten for trodde og noe var galt. men så var den mange her inne som og hadde det, så det er beroligende
 
Back
Topp