"Menssmerter" i uke 33

Lillemy93

Forelsket i forumet
Jeg våknet klokken 5 i dag, og har hatt noe som kjennes ut som menssmerter siden.. ubehagelig og vondt.. noen andre som har det slik? Kjennes ut som det blir bedre når jeg sover, men med en gang jeg våkner slår det til igjen.. blir litt bekymret jeg da, er førstegangs så vet jo ikke noe om hva som er normalt og ikke :) det er vel kanskje mer vanlig med vondt nå på siste innspurten? :)
 
Veldig vanlig med vondter nå mot slutten ja, har hatt type menssmerter av og til jeg også og regner det som helt normalt:p
 
Sikkert ikke noe galt i det. Er bare at ting vokser og strekker på seg. :)
Har det av og til jeg også. Bare følg med om det blir noen regelmessigheter i det.
 
Er 33+3 og hatt det i 3 uker :) så lenge ikke smerten øker og det kommer regelmessig, så er det normalt :) livmoren øver og forbereder seg på fødsel :)
 
Følg med at det ikke kommer regelmessig :)
 
Jeg har også hatt det! Tok det opp med legen, og der virket som han var fornøyd så lenge det ikke kom i tak sammen med kynnere, som jeg også har mye av. :)
 
Takk for svar :) Jeg ringte jordmor for sikkerhets skyld, og hun sa jeg skulle stikke innom hvis jeg var bekymret, men at det sannsynligvis ikke var noe galt :) skulle være obs om det kom regelmessig og magen var veldig hard :) det er bare konstant smerte hele tiden, slik som sterke menssmerter, så det er ikke kynnere eller rier ihvertfall :)
 
Back
Topp