Menssmerter i rygg og sete..

Kristin83

Blir kjent med forumet
Har i går og i dag hatt endel menssmerter i ryggen og ned mot sete som bekymrer meg. Har også hatt endel "stikksmerter" fremme i skambeinet. Er 16 uker i dag. Noen som har hatt det samme?

Det er nok sannsynligvis at livmoren strekker seg og da kan det komme litt smerter. Eller det kan vere bekkenløsning?

Jef har begynt å få veldig vondt i ryggen :( altså korsryggen, er 19+1.. Håper ikke det er en begynnelse på bekkenløsning :-S

Høres ut som bekkenløsning. Jeg fikk "bekkensmerter" ved hver menstruasjon etter mini. Hvis du er bekymret så snakk med lege :-)

Kan være kynnere du opplever? Opplever mest bekkensmerte som om bekkenet skal komme gjennom huden på meg :)

har bekkenløsning men jeg har vondt i korsryggen, i festet til bekkenet. har også seff vondt i hoftene og resten av bekkenet da. men mensenligende smerter har han ofte igjennom hele svangerskapet.

har bekkenløsning men jeg har vondt i korsryggen, i festet til bekkenet. har også seff vondt i hoftene og resten av bekkenet da. men mensenligende smerter har han ofte igjennom hele svangerskapet.

Akkurat slik opplever jeg bekkenløsningen også. Kjente det så snart egget festet seg... Noe herk! Går du til fysio?
Menssmerter har jeg heller mindre av:)

Takk for svar! Begynner å tro at det er bekkenløsning :( kvalmen er ikke gitt seg, lavt blodtrykk og nå muligens bekkenløsning, håper mnd til mai går fort :confused:

Akkurat slik opplever jeg bekkenløsningen også. Kjente det så snart egget festet seg... Noe herk! Går du til fysio?
Menssmerter har jeg heller mindre av:)

Ja går til fysio denne gangen men gikk ikke sist, men da hadde jeg jo bare meg selv å tenke på :P
hadde veldig mye hormoner og mye mensen smerter med første mann men jeg har ikke like mye nå.
er mest smerter iforhold til bekkenløsningen.

Ja går til fysio denne gangen men gikk ikke sist, men da hadde jeg jo bare meg selv å tenke på :P
hadde veldig mye hormoner og mye mensen smerter med første mann men jeg har ikke like mye nå.
er mest smerter iforhold til bekkenløsningen.

Hehe, ser den! kan tenke meg det er lettere å ta hensyn til egne behov når en ikke har barn ;)
Uff, høres ikke godt ut! Håper du blir bedre ved behandling :)

Back
Topp