Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har hatt det litt til og fra. Spesielt de dagene kynnerne har vært til stede det meste av dagen også. Jeg er «bare» 33+3 så synes egentlig det er litt tidlig at kroppen gjør seg klar, men det er kanskje slik med nr. 2!?!
Er mye plaget med det, jeg er i uke 35. Men var mye plaget med det i mitt forrige svangerskap og, så er mildt sagt avhengig av å ta tid for å skille det fra rier. (De gangene jeg føler de er litt for regelmessige)
Jeg har hatt det veldig av og på i noen uker også ! Men er aldri regelmessig elns, bare murrer nederst inni mellom har også begynt å stikke voldsomt i klitoris området når jeg går på tur det har jeg aldri opplevd før jeg er annen gangs også og kan ikke huske at jeg hadde noen tegn til noe før vannet plutselig gikk med første mann så er spennende !
Jeg er 31+6 idag, og har denne uken hatt menssmerter innimellom. Dette er nr 4, mener jeg hadde en del av det med nr 3 også.. Hadde en natt 3-4 timer med kynnere/menssmerter regelmessig, alt fra 3 - 15 min mellom.. men dette var ikke normalt sa jormor så da roet jeg litt ned etterpå, ikke kjent noe mer av det heldigvis