Mensmurringer

Barnehagelæreren

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Flere som har det nå? Blir helt tullete av dette, hadde ingen tegn før slimpropp og vannet gikk før fødsel med storesøster :p
34+2 i dag

Jeg har hatt det litt til og fra. Spesielt de dagene kynnerne har vært til stede det meste av dagen også. Jeg er «bare» 33+3 så synes egentlig det er litt tidlig at kroppen gjør seg klar, men det er kanskje slik med nr. 2!?! :)

Er mye plaget med det, jeg er i uke 35. Men var mye plaget med det i mitt forrige svangerskap og, så er mildt sagt avhengig av å ta tid for å skille det fra rier. (De gangene jeg føler de er litt for regelmessige) :happy:

Jeg har hatt det veldig av og på i noen uker også ! Men er aldri regelmessig elns, bare murrer nederst inni mellom :p har også begynt å stikke voldsomt i klitoris området når jeg går på tur :arghh: det har jeg aldri opplevd før :p jeg er annen gangs også og kan ikke huske at jeg hadde noen tegn til noe før vannet plutselig gikk med første mann :p så er spennende !

Jeg er 31+6 idag, og har denne uken hatt menssmerter innimellom. Dette er nr 4, mener jeg hadde en del av det med nr 3 også.. Hadde en natt 3-4 timer med kynnere/menssmerter regelmessig, alt fra 3 - 15 min mellom.. men dette var ikke normalt sa jormor så da roet jeg litt ned etterpå, ikke kjent noe mer av det heldigvis:)

Back
Topp