Mensmurringer

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Har en del mensmurringer, begynte for 10 dager siden ca og kommer og går veldig, pleier egentlig aldri ha det før mensen faktisk kommer, så prøver å ikke tenke på det men må innrømme at jeg blir litt engstelig likevel og hadde vært betryggende å høre om flere som har det i graviditeten? Er i uke 4 så har jo kommet så kort på vei enda. Men mye av det er nok luft også da :-P

Ja det er helt normalt :) det er mye som skjer i livmora, den skal vokse og bli stor så murringer kommer du til å kjenne en del av :)

Ja det er helt normalt :) det er mye som skjer i livmora, den skal vokse og bli stor så murringer kommer du til å kjenne en del av :)

Tusen takk for svar :-) veldig betryggende å høre at det er normalt. Kommer nok til å være litt lett bekymret før uke 7 og jeg har sett et bankende hjerte på ultralyd

Tusen takk for svar :) veldig betryggende å høre at det er normalt. Kommer nok til å være litt lett bekymret før uke 7 og jeg har sett et bankende hjerte på ultralyd
Ja er utålmodig selv til tul.... spesielt når så mange på formetet allerede har gått. Ulempen med termin senere i mnd.

Ja er utålmodig selv til tul.... spesielt når så mange på formetet allerede har gått. Ulempen med termin senere i mnd.

Ja synes også det, alltid skummelt å lese om de som mister.
Mistet selv 2 ganger før jeg fikk sønnen min, men nå har jeg bestemt meg for at min uflaks er "oppbrukt" :-P, men stresser med litt likevel de første ukene siden det tar så lang tid for oss å bli gravid. Men dette SKAL gå bra :-) jeg har en veldig god følelse på det❤️

Ja synes også det, alltid skummelt å lese om de som mister.
Mistet selv 2 ganger før jeg fikk sønnen min, men nå har jeg bestemt meg for at min uflaks er "oppbrukt" :p, men stresser med litt likevel de første ukene siden det tar så lang tid for oss å bli gravid. Men dette SKAL gå bra :) jeg har en veldig god følelse på det❤️
Magefølelsen stemmer alltid, så hør på den ❤
Min er også god, selv om det har vært lang vei. Tok 3,5år inkl prøverør og 70 000kr.

Magefølelsen stemmer alltid, så hør på den ❤
Min er også god, selv om det har vært lang vei. Tok 3,5år inkl prøverør og 70 000kr.

Oi, det var en lang vei ja, vi prøvde i 3 år med han første, og var gjennom et ivf forsøk, endte i SA men så ble vi gravide på egenhånd syklusen etterpå :-) så vi var heldige. Nå har vi prøvd i 1 år og 10 mnd og gått på letrozol for å få bedre eggløsning

Oi, det var en lang vei ja, vi prøvde i 3 år med han første, og var gjennom et ivf forsøk, endte i SA men så ble vi gravide på egenhånd syklusen etterpå :) så vi var heldige. Nå har vi prøvd i 1 år og 10 mnd og gått på letrozol for å få bedre eggløsning
Det tok lang tid pga vi var treige med å gå til utredning. Burde ha gått lenge før. Startet med ivf i oktober. Ble gravid på 3 innsett :)

Vet dette er litt hyklerisk av meg og si, men prøv å slappe av:D ofte jobber livmora mye fordi den strekker på seg eller så graver magerusket seg bare dypere osv. At det murrer trenger ikke bety at det er over :-)
Bare vent og se, snart henger du over do og ber til porselensguden sammen med flere av oss andre her inne:p
Jeg fikk hetta i går for kvalmen var blitt helt borte... helt til jeg kom på at jeg tok kvalmestillende i ørska på morran fordi alt var grønt:p

Hei! Jeg bare lurer på en ting, jeg tror jeg er i 4+2. Men nå når jeg kom hjem opplevde jeg, beklager for detaljer, men en veldig lys rosa utflod eller mens. Er dette vanlig? Har til nå bare hatt negative tester, men har lest mye om at mange ikkje får positiv før litt senere i svangerskapet, noen som vet eller har opplevd dette?

Hei! Jeg bare lurer på en ting, jeg tror jeg er i 4+2. Men nå når jeg kom hjem opplevde jeg, beklager for detaljer, men en veldig lys rosa utflod eller mens. Er dette vanlig? Har til nå bare hatt negative tester, men har lest mye om at mange ikkje får positiv før litt senere i svangerskapet, noen som vet eller har opplevd dette?

Trur ikke det er veldig vanlig å få så sent positiv test. 98-99% får positiv test 4+0 ;)
Men alltid unntak !

Rosa utflod KAN være helt normalt, men kan også være spotting før menstruasjon.

Lykke til <3

Takk for svar!

Kjenner jeg er ganske nærvøs da jeg føler at jeg har hatt mye av symptomer som
- ømme bryst/ større
- små kvalme
- sensetiv for lukt
- halsbrann for alt e spiser
- stram/oppblåst nedre del av mage
- utelatt mens (3dag)
- karusell humør

Men begynner snart å tro at jeg kan innbille dette?

Takk for svar!

Kjenner jeg er ganske nærvøs da jeg føler at jeg har hatt mye av symptomer som
- ømme bryst/ større
- små kvalme
- sensetiv for lukt
- halsbrann for alt e spiser
- stram/oppblåst nedre del av mage
- utelatt mens (3dag)
- karusell humør

Men begynner snart å tro at jeg kan innbille dette?
Hvis du ikke vet når el var så kan jo denne ha kommet noen dager senere, og da være årsaken til sen mens eller negativ test. Jeg spottet mye i dagene før mensen skulle komme, fikk positiv test før ikm. Ikke lett å gå og vente, har du regelmessige sykluser?

Ja, har regelmessig på 28 dager, skal ha truffet eggløsning dag som var 5.februar.
Merket at gjennom natten blødde jeg litt mer en i går kveld. Men jeg har aldri brukt å spotte før, når mensen kom så kom den. Så lurer på om jeg bare må gi opp og gå til lege når eventuell mens gir seg og høre om det kan være en grunn for at jeg har hatt slike symptomer og eventuelt prøve på nytt.
Tusen takk for hjelpen ❤️

Ja, har regelmessig på 28 dager, skal ha truffet eggløsning dag som var 5.februar.
Merket at gjennom natten blødde jeg litt mer en i går kveld. Men jeg har aldri brukt å spotte før, når mensen kom så kom den. Så lurer på om jeg bare må gi opp og gå til lege når eventuell mens gir seg og høre om det kan være en grunn for at jeg har hatt slike symptomer og eventuelt prøve på nytt.
Tusen takk for hjelpen ❤️
Har du tatt noen test i dag? Kanskje du har sen HCG stigning. Du kan spørre legen om du kan få sjekke HCG-stigning over noen dager, så vet du i hvertfall sikkert ❤️

Det tror jeg er ganske normalt, de aller fleste opplever blødninger rundt den tiden + i uke 8-10 også :)
Jeg fikk ikke positiv test i dette svangerskapet før 4+6 faktisk! Kan være jeg kunne fått positiv test en dag eller to før men da sjekket jeg ikke.

Back
Topp