Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kommet her siste uka.. spesielt på kveld eller når jeg er sliten.. uke 30 i mårra jeg[emoji4]Tredje dagen nå hvor jeg kjenner ganske kraftige mensmurringer. Kommer mest på ettermiddag og kveld og er skikkelig sånn som rett før man skal få mensen med verking i nedre del av magen og ut i lysken. Flere som har det sånn? Er 30+4.
Uff ja det er greit å slippe om natta hvertfall! Her varer det hele kvelden så kjenner jo at det hadde vært greit å slippe å våkne av det om natta og.Har hatt det mer og mer i det siste jeg også. I går kveld kom de i tak og varte vel i en halvtimes tid. Er nok modning på gang, begynte i uke 34 sist svangerskap. Er 31 imorgen.
Så lenge jeg slipper de nattestid er jeg fornøyd, det var nemlig da jeg fikk de sist og det gikk jo utover søvnen.
Uff ja det er greit å slippe om natta hvertfall! Her varer det hele kvelden så kjenner jo at det hadde vært greit å slippe å våkne av det om natta og.
Tenker å og ta det opp med jordmor når jeg skal dit neste uke, for å nevne det men virker heldigvis som om vi er flere daJeg får det jeg også, spesielt om jeg har anstrengt meg litt for mye. Var tenkt å ta det opp med jordmor på 32 ukers kontrollen om noen dager, men ser jo ut som det er normalt siden så mange har det [emoji4]
Merker det og mer når jeg er på jobb og da blir sliten, var ikke så mye i helga. Men mest at det ikke gir seg når jeg slapper av heller, det verker jevnt i mange timer selv om jeg ligger på sofaen liksom. Og det verker i korsryggen så da begynner man jo å tenke da.Men nevner det for jordmor på kontroll neste uke, og det er helt sikkert ikke noe å bekymre seg forSniker fra desember.
Jeg har det også i perioder, spesielt den siste tiden. Litt tidligere i svangerskapet kom det mest hvis jeg overanstrengt meg eller var for mye i bevegelse, da ga det seg når jeg satt meg ned.
Da krysser vi fingrene for at du slipper det denne gangen!Ja jeg husker at jeg ble ganske frustrert etterhvert som ukene gikk. Jeg ble jo ikke indusert før 11 dager etter termin heller så det var endel uker med dårlig nattesøvn.