Mensmurringer

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Har murret masse i magen de siste dagene uten å vite hva det egentlig kan være... Mn tenker om det er mensen som kommer tilbake? Ammer enda så er vel derfor jeg ikke har fått den... Fikk den når storebror var 6 mnd, ammet da også... Andre som har opplevd murringer i flere dager på forhånd?

Haha det er som å lese om meg...
Var en periode for noen uker siden jeg hadde mensmurringer..
Nå har det murret ett par dager igjen..
Ammer og har ikke fått igjen mensen!! Så spent selv ;)

Murret lenge hos meg før mensen kom. Da var vesla akkurat 6 mnd gammel. Kunne godt ventet lenger! :laugh: :P

Har hatt litt murringer innimellom.. men håper ikke mensen kommer ennå..!
Ammer fortsatt en god del.
Etter de to andre fødslene kom mensen tilbake etter 7 og 8 mnd. Så håper den venter litt.. ;)

Godt å hørre at det har murret lenge hos dere også før den kom. Murrer heeeele tiden så nå kan hu bare komme ;)

murret en del hos meg også, fikk den etter 4mndr.. gjorde det med de to første også, men da måtte jeg ty til litt mme i tillegg til amming, denne gangen har jeg fullammet i 5mndr og starta med bittelitt smaksprøver, men fullammer så og si enda ho er straks 6mndr så syns mensen kunne ha ventet litt.. ho har smakt på mat ca 5-6ganger.. og fikk litt mme de 5 dagene jeg var på jobb..

Murrer her også, men ikke sett noen mens. Mest om kvelden når jeg ligger på siden av eller annen grunn :confused:

Back
Topp