Mensmurringer

Kamomilla

Blir kjent med forumet
Hei. Jeg er 22 år og dette er mitt første svangerskap, så jeg har hundrevis av spørsmål og bekymrer meg fort for om noe ikke er som det skal. Før jeg ble gravid var jeg plaget av ekstreme mensensmerter ved hver menstruasjon. Nå som jeg er gravid har jeg fremdels mensmurringer i magen, men langt i fra så sterke som før graviditeten! Er det noen av dere som opplever det samme?

Hei, og gratulere mæ lille spira :))
Når det kommer tel dissan murringen, skal du bære slappe heeeilt av. Det e 100% normalt og ha det sånn da livmora strekke seg og bli større :) Det e bære lille spira di som gjør at du får det sånn :) 
Eg e i mitt andre svangerskap no, å eg hadde dæ me første og eg har dæ sånn no :) 
E du langt på vei ?? å lykke til videre :)
Forresten, e bære å spørre, e jo dæ vi e her førr ;) Iallefall en av tingan ;)

Takk for svar:) da kan jeg senke skuldrene og slappe av:)! Jeg er 5+4 nå, så dette er veldig spennende!krysser fingrene for at alt skal gå bra fremover. Gratulerer til deg også:D

jeg hadde masse mensmurringer de 3 første mnd. Det er helt normalt :-) Så bra slapp av og nyt svangerskapet:-)

Mensmurringer og stikninger er heilt vanlig :-) Sånt kom kjem og går. Ofte kjenner eg meir til dette om kvelden, kanskje fordi det er som oftast då eg er mest sliten og trøtt. Så lenge smertene ikkje vedvarar over lengre tid og/eller det kjem i intervaller. Så er det ingenting å frykte :-)

Gratulerer med spiren! Jeg har også hatt det sånn, både menssmertene og disse murringene nå. Hadde masse murring og strekking med snuppa også :) Livmoren vokser fort og mye, er ikke så rart man kjenner det :)

Tenkte også at jeg skulle nevne at siden jeg er vant til ekstreme menssmerter fikk jeg en veldig fin fødselsopplevelse, for jeg var jo vant til å ha det vondere hver mnd :) Hver fødsel er jo forskjellig, og smertefølelsen individuell, men jeg tror det hjalp meg at jeg "kjenner til" sånne smerter :)

Back
Topp