Mensmurringer

Nyskattpåvei

Glad i forumet
Flere som har mensmurringer? I går var jeg sikker på at mensen skulle komme men det gjorde den heldigvis ikke. Er 4+5

*Rekke opp hånden*!!!

Skikkelig både igår og idag, men husker at jeg hadde det sånn med storebror også så bekymrer meg ikke :-)

Jeg har hatt masse murringer. Hadde spesielt mye i uke 4-5, skikkelige kramper og sammentrekninger. Nå som jeg er  i uke 6 er det mye mindre, bare litt småmurringer innimellom.

Tror ikke man skal bekymre seg, det er så mye som er helt normalt, og jeg liker å kjenne at det skjer noe inni der jeg:)

Ja, haar hatt det av og på siste uka. Hadde det forrige gang også, veldig normalt =)

Jeg har litt mensmurringer de to siste dagene.. Men hadde det i forrige svangerskap også, så jeg tenker ikke sånn veldig på det :)

Jepp, hatt det sånn siden jeg var 4 uker på vei:) bare murringer, ikke smerte. først var det bare i korsryggen, nå er det mest i magen. er nok normalt ja!

Jepp, hatt det sånn siden jeg var 4 uker på vei:) bare murringer, ikke smerte. først var det bare i korsryggen, nå er det mest i magen. er nok normalt ja!

Hadde en del murringer og stikkinger rundt uke 4-5. Ikke smerter, men kjentes ut sm ensn skulle komme og som om jeg hadde sting/hold nederst i magen. Nå er jeg 6,og har nesten ingen murringer eller stikking :)

Back
Topp