Mensmurringer?

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg har så veldig med murringer hele tiden.. Kjennes virkelig ut som at TR er på vei! Det er litt ubehagelig, for jeg blir jo litt urolig.. Men leser jo rundt omkring at det er helt normalt i begynnelsen. Men gud så ekkelt det er! Selv om testen i dag viste tydelig positiv, så blir jeg fortsatt bekymret ;p Er det flere som har slike murringer/menssmerter..?
 
Det er helt normalt! Slapp av, og tenk på de positive testene. Tenk at du skal nyte at du endelig har oppnådd det du har prøvd på så lenge:)

Sist svangerskap (mitt første) brukte jeg MYE tid og krefter på å bekymre meg for alt mulig. Og jeg kan love deg at det er det ikke noe poeng i!
 
Det murrer her og, og det gjorde det også i sist svangerskap :)
 
Jeg hadde mye mensmurringer med min første,denne gangen er jeg mer 'støl' i magen..kjennes ut som jeg har tatt sittups..Har dere det slik??
 


Frisør1 skrev:
Jeg hadde mye mensmurringer med min første,denne gangen er jeg mer 'støl' i magen..kjennes ut som jeg har tatt sittups..Har dere det slik??


Ja, men det kommer og går. Er oftest på morgenen, eller når jeg våkner om natta at jeg kjenner dette :-)

Jeg får bare prøve å slappe av. Testene blir jo sterkere og sterkere, og det må jo være en bra ting :D

Lille bønne har allerede begynt å bestemme her i huset. Jeg kan ikke ligge på magen, for da får jeg vondt i korsryggen.. Og jeg som er sååå glad i å ligge på magen! Jeg hadde vel måttet begynt å snu meg over til sida og ryggen etterhvert uansett da, men.. :-P
 


HvitSnø skrev:
Det murrer her og, og det gjorde det også i sist svangerskap :)


Sign :)
 
Har mye mensmurringer jeg også, kjenner at jeg går rundt å bekymrer meg for alt og intenting! ikke bra.... skal på tidl UL for å roe meg ned litt ;)
 
Har mye mensmurringer jeg også, kjenner at jeg går rundt å bekymrer meg for alt og intenting! ikke bra.... skal på tidl UL for å roe meg ned litt ;)
 


Idus87 skrev:
Har mye mensmurringer jeg også, kjenner at jeg går rundt å bekymrer meg for alt og intenting! ikke bra.... skal på tidl UL for å roe meg ned litt ;)


Jeg bekymrer meg masse.. Uff. Vært på do sikkert 10 ganger på jobb i dag. Kjenner at det kommer noe, og er heeelt sikker på å se blod når jeg går på do, men det er jo ikke farge på det i det hele tatt! Er jo over IKM nå og..

Vi får roe hverandre, siden alle sammen har murringer, så er det jo ikkeno farlig. Vi må klare å kose oss litt og :-)

Nå har jeg fått hetetokter. Blir svett hver gang jeg gjør noe, skulle nesten tro jeg hadde feber! Det er helt forferdelig.. Men det betyr jo at noe holder på å skje der nede! :D Blir svimmel hvis jeg reiser meg fort og.. Men kobler liksom ikke det som et symptom, av en eller annen grunn. Kvalme er liksom det "sikre" svangerskapssymptomet, haha. Og det har jeg ikke! Bør vel være glad for det.. ;P
 
Back
Topp