Mensmurringer og små kramper

*tyst*

Andre møte med forumet
hm... Har hatt mensmurringer den siste uka, kommer og går litt. Med fare for å bli væl detaljert, så har det også startet å komme en del slim n¨år jeg er på do.

Er tredjegangs fødende, men husker faktisk ikke sånt i uke 32.

Er dette modningsprossessen mon tro? :)
Hører at tredjemann er en skikkelig luring, så merker jeg er nervøs for å gå langt over termin. Så om modningen kan starte så tidlig som nå, er vel dette ett pluss? (kan man vel håpe,,, hehe)

Har også vært kjempe nervøs for fødselen, men nå har jeg plutselug begynt å glede meg. Kroppen gjør seg sikkert klar, både fysisk og psykisk:)

*tyst*

Samme her,masse murringer de siste ukene.
Og mer slim i utfloden liksom.

JM sa dette var helt normalt,og kroppen som klargjør seg :)

LinnChris skrev:
Samme her,masse murringer de siste ukene.
Og mer slim i utfloden liksom.

JM sa dette var helt normalt,og kroppen som klargjør seg :)

Signerer denne :) har mye av det selv, regner med det er modning :) småen kan holle seg inne 2 uker til så er han hjertelig velkommen :):):)):):)

Har kjent dette innimellom i det siste, men idag har det vært helt ekstremt.. startet da jeg skulle gå hjem etter å ha levert i bhg og nå etter å ha vært en tur på butikken har jeg nærmest måttet puste meg igjennom kynnere og ryggsmerter.. shit! Er glad jeg ikke er på jobb idag...

Har hatt en god del kraftige kynnere fra uke 18-19 og en del murringer nå og da. Nå kjenner jeg mest murringer etter et kraftig tak.

Kynnerne mine har vært direkte vonde veldig ofte, og modningriene mine er ikke så veldig mye bedre akkurat. Lurer virkelig på hvordan jeg skal kjenne fødselsriene når de kommer. Gruer meg allerede!

Nå er jeg førstegangsfødene, men de sier at flergangsfødene kjenner det tidligere på kroppen. Hvis du ikke gikk langt over med de andre to, så tror jeg ikke du skal være redd for det denne gangen. Sies jo at sånt ligger i arv. :)

Jeg såg dere også har en del sånn slim i utfloden. Min er veldig gulakti utflod, er det sånn den ser ut til dere også?

Back
Topp