Mensmurringer lenge før mens?

Isolinevie

Første møte med forumet
Bruker dere å ha murringer lenge før mens kommer?
Hadde IKM for fem dager siden, negativ test på lørdag som ble tatt midt på dagen. Ingen TR enda og jeg har ikke vært så sen på nesten 3 år :nailbiting: Jeg har så mye mensmurringer så det føles jo ut som at TR skal komme når som helst. Har aldri brukt å ha murringer i mer enn 1-2 dager før mens, men nå har det vart i en uke så jeg er veldig forvirra. Og jeg har ikke mulighet til å kjøpe ny test før til helga! :eek:
 
Eg har mensmurringer mange dager før ikm, er skikkelig irriterende og virker litt feil at man skal gå med det i så mange dager ? Skjer med meg sånn 2-3 mnd. Nå har eg hatt mensmurringer i 3-4 dager og venter mensen mellom i dag og fredag ... så da går eg bare å lurer på om murringa kan vere graviditet , egentlig er eg mest skuffa og tipper det er mensen.
 
Fremdeles ingen mens og mye mindre murringer i dag, skjønner ingenting jeg. Er så lenge å vente til helga :arghh:
 
Denne syklusen hadde jeg mye murringer i mage/korsrygg og følte meg veldig oppblåst. Viste seg at jeg overraskende var gravid. Hadde sist murringer frem til et par dager før mens. Etter det har det vært stille:angelic:
 
Har hadd mye murringer jeg også å føles ut som nå kommer tr, er 5 dpo idag. Nå har det tatt av litt, kommer i små bølger bare nå. Men korsryggen kjennes det fortsatt i :p
 
Jeg har alltid murringer noen dager før. Eneste gang jeg ikke har hatt det, da var jeg gravid :eek:

Så for meg har det til nå vært sikkert tegn på TR:/
 
Jeg har hatt mye murringer før mens. Men nå er jeg kvalm på fjerde dagen 5 dager før IKM, håper det er no i det..
 
Back
Topp