Mensmurring

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hei, har dere mensmurringer? Hvor mye isåfall? Har det ofte nå, ganske kraftig, som om jeg holder på å få mensen. Er ganske redd for SA siden jeg har hatt 2 før. Er rundt 5 uker på vei. Er også veldig trøtt bitte litt kvalm
 
Hei, har dere mensmurringer? Hvor mye isåfall? Har det ofte nå, ganske kraftig, som om jeg holder på å få mensen. Er ganske redd for SA siden jeg har hatt 2 før. Er rundt 5 uker på vei. Er også veldig trøtt bitte litt kvalm
Hadde det mye i starten, både før jeg tok test og ca en uke i tillegg. Nå har jeg det bare av og til :)

det er helt normalt med mye murringer, det som ikke nødvendigvis er så bra er hvis murringene blir kraftigere med blødninger :)
 
Hei, har dere mensmurringer? Hvor mye isåfall? Har det ofte nå, ganske kraftig, som om jeg holder på å få mensen. Er ganske redd for SA siden jeg har hatt 2 før. Er rundt 5 uker på vei. Er også veldig trøtt bitte litt kvalm
Jeg har også mye mensmurringer og verking som minner om sånn jeg har det når mensen er på vei, og jeg går også og bekymrer meg for SA. Hadde en SA før jul, og da hadde jeg mye verking. Nå har jeg det bare av og til. Er i uke 7 og fikk se et lite bankende hjerte på UL i går. Jeg tror det er normalt med litt verking og murring, men jeg blir også bekymret sånn som deg. Sender varme tanker og lykke til!
 
Mye murringer her også, men jeg har lite murringer før mens og mye når jeg er gravid så ikke tenkt over at det kan være noe negativt.
 
Jeg har også mye mensmurringer og verking som minner om sånn jeg har det når mensen er på vei, og jeg går også og bekymrer meg for SA. Hadde en SA før jul, og da hadde jeg mye verking. Nå har jeg det bare av og til. Er i uke 7 og fikk se et lite bankende hjerte på UL i går. Jeg tror det er normalt med litt verking og murring, men jeg blir også bekymret sånn som deg. Sender varme tanker og lykke til!
Så herlig med bankende hjerte❤❤ Masse lykke til til deg også!!
 
Føler jeg har det 70% av dagen :dance018 Og bekymrer meg grønn til tider. Men prøver å fortelle meg selv at det går som det går, er det meant to be så er det meant to be. Ikke lett hele tiden det heller da :rolleyes:
Nistirrer på dopapiret hver gang jeg er på do for å si det sånn..
 
Sniker fra Juli-forumet. Jeg hadde mensenmurringer nesten helt frem til uke 12, og var like nervøs hver gang jeg gikk på do. Men det er helt normalt siden livmoren strekker seg :love7 Er nå 19 uker med lillesøster!
 
Hei, har dere mensmurringer? Hvor mye isåfall? Har det ofte nå, ganske kraftig, som om jeg holder på å få mensen. Er ganske redd for SA siden jeg har hatt 2 før. Er rundt 5 uker på vei. Er også veldig trøtt bitte litt kvalm

Sniker fra juni. Hadde det også sånn frem til ca uke 12, er straks 25 uker :)
 
Back
Topp