Menskopp

Prox

Gift med forumet
Hvilke butikker har?

Jeg har ikke mulighet til å bestille på nett :(

Tror ikke det er mange steder for det står dette på nettet:

Ønsker du at menskoppen skal selges over disk i Norge?
Spør om de har det på apotek, helsekost eller liknende. Om etterspørselen stiger, vil det kanskje snart bli mulig å få tak i den i butikk her også.

hva er en menskopp? Hørtes litt ekkelt ut :confused:

Sorry at jeg bryter inn, men jeg må spørre; er ikke en slik kopp fryktelig grisete? Og hvordan fungerer det, setter man den liksom oppi glufsa?

Sorry at jeg bryter inn, men jeg må spørre; er ikke en slik kopp fryktelig grisete? Og hvordan fungerer det, setter man den liksom oppi glufsa?
Setter den rett oppi der ja :p
Jeg har aldri prøvd det før men keg syns tampong og bind er utrolig heslig når det skal skifter for da er det så gammelt og noen ganger tilogmed luktende blod!!
Med koppen må man tømme ut det som er der, men jeg syns det høres mye mer renslig ut :)

Den skal vist være veldig bra denne koppen faktisk :p

Det er litt grisete og rart i begynnelsen, til man får teken på å sette den inn og ta den ut.
Etter det er det nesten enklere enn med tamponger.
Faktisk ER det enklere, for man trenger ikke tømme den mer enn et par ganger om dagen max, og man kan sove/bade/hva som helst med den.
Jeg har brukt kopp i snart to år, og kommer aldri til å bruke noe annet igjen. :)

Last edited:
Apoteket kan bestille til deg. Hvis de sier at det ikke går så si at NNS (en leverandør som leverer til alle norske apotek) har på lager.

Syns fortsatt det hørtes utrolig ekkelt ut :eek:

Det er litt grisete og rart i begynnelsen, til man får teken på å sette den inn og ta den ut.
Etter det er det nesten enklere enn med tamponger.
Faktisk ER det enklere, for man trenger ikke tømme den mer enn et par ganger om dagen max, og man kan sove/bade/hva som helst med den.
Jeg har brukt kopp i snart to år, og kommer aldri til å bruke noe annet igjen. :)
Hmm, synes det høres fryktelig grisete ut:P når jeg er ferdig med å amme skal jeg begynne med P-piller igjen for da får jeg ikke mensen :) myyye enklere:P

Hmm, synes det høres fryktelig grisete ut:P når jeg er ferdig med å amme skal jeg begynne med P-piller igjen for da får jeg ikke mensen :) myyye enklere:P
Det gjorde jeg før, men da oppdaget jeg ikke at jeg var gravid før det hadde gått 10 uker!! Vil ha mer kontroll :p

Back
Topp