Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det du tenker. En kopp til mensenhva er en menskopp? Hørtes litt ekkelt ut![]()
Setter den rett oppi der jaSorry at jeg bryter inn, men jeg må spørre; er ikke en slik kopp fryktelig grisete? Og hvordan fungerer det, setter man den liksom oppi glufsa?
Det er litt grisete og rart i begynnelsen, til man får teken på å sette den inn og ta den ut.Sorry at jeg bryter inn, men jeg må spørre; er ikke en slik kopp fryktelig grisete? Og hvordan fungerer det, setter man den liksom oppi glufsa?
Hvor kjøper du det?Det er litt grisete og rart i begynnelsen, til man får teken på å sette den inn og ta den ut.
Etter det er det nesten enklere enn med tamponger.
Jeg har brukt kopp i snart to år, og kommer aldri til å bruke noe annet igjen.![]()
Jeg bestilte min på ebay. Har dessverre aldri sett fysiske butikker som har det.Hvor kjøper du det?![]()
Bah så kjedelig.. Jeg får høre om noen jeg kjenner kan bestile for meg!Jeg bestilte min på ebay. Har dessverre aldri sett fysiske butikker som har det.
Kan du foresten sende meg link?Jeg bestilte min på ebay. Har dessverre aldri sett fysiske butikker som har det.
http://m.ebay.com/itm/201296580531Kan du foresten sende meg link?![]()
Hmm, synes det høres fryktelig grisete utDet er litt grisete og rart i begynnelsen, til man får teken på å sette den inn og ta den ut.
Etter det er det nesten enklere enn med tamponger.
Faktisk ER det enklere, for man trenger ikke tømme den mer enn et par ganger om dagen max, og man kan sove/bade/hva som helst med den.
Jeg har brukt kopp i snart to år, og kommer aldri til å bruke noe annet igjen.![]()
Fordi verken jeg eller kjæresten har bankkort med kortnummerHvorfor har du ikke mulighet til å bestille på nett?
Det gjorde jeg før, men da oppdaget jeg ikke at jeg var gravid før det hadde gått 10 uker!! Vil ha mer kontrollHmm, synes det høres fryktelig grisete utnår jeg er ferdig med å amme skal jeg begynne med P-piller igjen for da får jeg ikke mensen
myyye enklere
![]()