Menskopp

Nei det er liten og stor.
Liten for de som ikke har fått barn og stor for de som har fått barn.
Har du ikke født vaginalt har du forts fått barn og trenger stor str. Hvis ikke jeg tar helt feil nå:)
Hvilken type har dere? Er jo så syyykt mange merker og varianter!!

Men hvordan settes denne her på plass? Ser for meg ett alvorlig gris i de verste periodene og hvordan blir den der om man er litt aktiv??:p
Man klemmer den sammen og putter den inn. Den "slår seg opp" når du slipper, hender jeg må dra litt i tappen.

hmm kanskje man skal teste ut det der for er møkkalei å bruke bind og tamponger..

Hvordan går det å bruke slik kopp når man har spiral? Tenker i forhold til vakumet som den lager.

Har sett at noen på april tror jeg har kjøpt de rimelig på ebay. Vet ikke om det er noe ok kvalitet jeg? Kanskje ikke på sånne ting man skal spare en krone eller to.... det høres ganske kjekt ut med sånn kopp, samtidig litt ekkelt. Hehe. :P

Jeg har en fra www.ladycup.dk som jeg er kjempefornøyd med.

Også har jeg en kjempebillig fra ebay, som jeg antagelig aldri vil bruke igjen. Klarer ikke sette fingeren på akkurat hva som ble feil, men den satt seg aldri behagelig liksom.

Også har jeg en kjempebillig fra ebay, som jeg antagelig aldri vil bruke igjen. Klarer ikke sette fingeren på akkurat hva som ble feil, men den satt seg aldri behagelig liksom.
Skulle akkurat til å spørre om nettopp dette. Jeg kjøpte min på ebay og den er jo rett og slett vond. Er bare å kaste den og bestille fra et annet sted, eller?

* taletuten *

Jeg bestilte også en fra ebay.
Jeg synes den er for myk i materialet. Den fra bleieboden er mere solid.
Så ikke fornøyd med den fra ebay.

Back
Topp