"mensensmerter"

L

lindaen

Guest
Er det noen andre enn meg som har skikkelig vondt i magen? Helt nederst, minner utrulig mye om mensensmerter.. Det gjør vondt som bare F... Har hatt det sånn "on and off" siden jeg ble gravid å man blir jo bare såå bekymret! Er 16 uker på vei idag[;)]
 
å ja, dette har jeg vært plaget av jeg også, (kjeme stikninger eller vèer som jeg har kalt det,hehe) . Ringte til legen jeg å ba om en undersøkelse. Det gjore jo vondt som f og jeg ble joi redd. Men fikk beskjed at det var ingen fare. Noen fikk mer smarter enn andre og begge deler var like normalt.

Det rådet jeg fikk av lege: HAR DU ILLE VONDT SÅ TA EN PARASETT ELLER TO
(ikke skadelig å ta en gang i blant hvis du har smerter)
 
Tusen takk for alle svarene folkens[:D] Man bekymrer seg nå for alt mulig når man går gravid.. Godt å ha dere her hvertfall[:D] *klem*
 
Godt å høre! Jeg har hatt stikksmerter i det siste jeg og (snart 13 uker på vei). Men jeg forbinder det med nesten samme smerter som jeg har hvis jeg er kjempe tissetrengt. Og har endelig fått tømt blæra, så har jeg pleid å få vondt. Det kjennes slik ut for meg... hehe jada...
 
Jeg hadde det slik engang. men ha hadde jeg urinveisinfeksjon.. Du burde høre med legen din om det der å få levert inn en urinprøve.. man vet jo aldri.. *klem*
 
er bare syv uker på vei jeg da,men har hatt mye sånne smerter som du beskriver
 
Jeg har også hatt ganske mye "menssmerter"...mest i begynnelsen.. men fortsatt sånn innimellom..
helt normalt ja! Var sikker på at jeg ikke var gravid jeg da..på tur med jobben og - -nei- funka ikke denne måneden heller - så jeg tok meg en liten fest.. bare det at mensen aldri kom. Har hatt fryktelig dårlig samvittighet men mente jo at de smertene går det ikke an å ta feil av:-) HUFF og vi som var så planlagte og skikkelige:-) Trodde virkelig ikke det skulle gjøre å vondt å være gravid.. hehe... men det stikker jo litt og verker litt både her og der innimellom.. ganske logisk egentlig - det skjer jo mye i kroppen.
 
Så utrolig deilig å høre!!! [:D] -har selv gått å lurt sånn på dette, vært inne på tanken å bestilt ultralyd på privatklinikk bare for å sjekke at alt var bra.. men da er vel alt som det skal være da.. Huff, lenge å vente til å se babyen sin, får ikke se den før 25 oktober...
 
Back
Topp