Mensensmerter

kulielsker90

Betatt av forumet
Har de siste par-tre dagene kjent en del mensmurringer nederst i magen, akkurat som at jeg skal få mens når jeg går på do (forventer nesten å se blod i do ved dobesøkene).
Har også kjent en del strålinger ned lyskene, noe som har tatt seg mer opp de siste dagene også. Noen som har erfaringer med lignende? Er 26+5 i dag.
 
Har de siste par-tre dagene kjent en del mensmurringer nederst i magen, akkurat som at jeg skal få mens når jeg går på do (forventer nesten å se blod i do ved dobesøkene).
Har også kjent en del strålinger ned lyskene, noe som har tatt seg mer opp de siste dagene også. Noen som har erfaringer med lignende? Er 26+5 i dag.

Vanlig med murringer som det der når livmora vokser og det gjør den jo spesielt nå når du har kommet et godt stykke inn i svangerskapet.

Det i lysken høres som ligamentsmerter, noe som kommer når livmora vokser. Ikke uvanlig det tar seg til i de ukene du er i nå.

Jeg har begge deler og er 28+5. Hadde det jevnt og trutt sist også

Så lenge det er murringer og ikke større (eller regelmessige) smerter, så er det veldig vanlig. Mye som skjer dernede;) Evt kan du jo nevne for jordmor hvis du er bekymret:)
 
Back
Topp