Mensensmerter

Fru M

Betatt av forumet
Hei :) testet sterkt positiv i går med urin fra midt på dagen. Men klarer ikke glede meg. Dette er mitt 3 ivf innsett. Hadde en kjemisk graviditet i mai som startet med svake positive tester, fikk da spotting noen dager etter positiv test på testdato fra klinikken. Denne gang var testdato i går fikk da 2 sterke streker, ikm var på søndag. Fremdeles ingen mens men har disse mensensmertene som bekymrer meg. Er dette normalt ? Er så redd for å miste igjen
 
Hei!

Jeg har full forståelse for at du ikke klarer å glede deg og bekymrer deg. Det du er og har vert igjennom er en tøff situasjon både fysisk og psykisk.

Ut i fra det du forteller og testen er du gravid. Ja mensensmerter kan være helt normalt uten at noe er galt, men de kan også komme hvis det går galt. Og det er derfor umulig å si, så lenge du ikke blør er det en god ting.

Jeg håper det går bra, at du klarer å glede deg litt, og det er mange som har vert i din situasjon som ikke klarer helt å glede seg før de er i uke 12 eller på rutineultralyd uke 18 eller enda senere. Så ikke hver så streng med deg selv, det er greit å ikke tørre å stole på det og ikke klare å glede seg.

Men som sagt ut i fra det du skriver høres dette postitivt ut.

Jeg krysser fingrene for deg at dette går bra denne gangen, og at den lille spiren i magen skal få vokse seg stor og sterk!

Masse lykke til!
 
Back
Topp