Mensensmerter

Kanskje sviskesaft kan få fart så sakerne? :)
Går flere dager mellom hver gang her også. Ser ut som en ballong. Og når en først får til å gå på do, så er det så lite som kommer at det knapt kan kalles et dobesøk :p

Noen spesiell juice?:) Jeg har prøvd det meste... Men har slitt med forstoppelse før graviditeten også, så det er ikke noe nytt for meg.. Bare smertene som er annerledes nå, men det gav jo mening når jeg leste det om tarmene:) Eneste som er irriterende er at legene ikke finner noe galt!:confused: Det er da ikke normalt å gå 14 dager uten å få fra seg noe, og når det da først kommer, så er det hardt som stein...:(

Fiber? Fiber øker passasjehastigheten i fordøyelseskanalen så da vil fibrene kunne sette fart på fordøyelsen!
Høres bare ikke godt ut :(

Fiber? Fiber øker passasjehastigheten i fordøyelseskanalen så da vil fibrene kunne sette fart på fordøyelsen!
Høres bare ikke godt ut :(
Spiser jo ganske variert, med fiber.. Og har som sagt prøvd det meste.. Det eneste jeg VET hjelper, er ØL! :p Men det kan jeg jo bare se langt etter nå;) Er ikke noe særlig nei, men må nok dessverre bare leve med det:confused:

Spiser jo ganske variert, med fiber.. Og har som sagt prøvd det meste.. Det eneste jeg VET hjelper, er ØL! :p Men det kan jeg jo bare se langt etter nå;) Er ikke noe særlig nei, men må nok dessverre bare leve med det:confused:

Mini her har sliti med forstoppelse og treg mage de siste 2 årene, det som hjalp på henne var parafin, den man får kjøpt på apoteket altså:p
Ingen aning om man kan ta det når man er gravid, men det eneste den gjør er å gjøre veien ut glattere, og den skal ikke virke inn på noe annet enn tarmene. Kan være verdt et forsøk? Om lege/apotek sier det er greit med bebbis i magen:)

Alkoholdfri? :)

Mini her har sliti med forstoppelse og treg mage de siste 2 årene, det som hjalp på henne var parafin, den man får kjøpt på apoteket altså:p
Ingen aning om man kan ta det når man er gravid, men det eneste den gjør er å gjøre veien ut glattere, og den skal ikke virke inn på noe annet enn tarmene. Kan være verdt et forsøk? Om lege/apotek sier det er greit med bebbis i magen:)
Får forhøre meg!:) Takk for tips!:)

Sånn er det her! La meg i går kl halv 11, og måtte stå opp for å prøve å gå på do igjen. Holdt på til og fra seng og do til kl halv to på natta :-( Helt stopp i bakenden!! Og ble helt svett av å prøve å få ut noe, og så kvalm av varmen... La meg til slutt med skikkelig menssmerter :-(
Er dette vanlig?? Trodde kanskje forstoppelsen kom av disse pillene jeg driver og tar...
Eg tar Duroferon(jerntabetter), dei gjer treg mage...om eg ikkje får da ut, så tar eg et beger med laktulose, da pleie få sving på sakene. Har heldigvis sluppe da t no i detta svangerskapet ;)

Når jeg har hatt forstoppelse tar jeg meg en kopp kaffe, det setter fart på ting! :p Eller så virker det også litt med biola :)

Back
Topp