Mensensmerter og positiv test.

Fru M

Betatt av forumet
Hei alle :) lister meg forsiktig inn her da jeg testet positivt i går og i dag :) endelig vår tur (håper jeg) lurer pp en liten ting. Har ikm i dag ogbhar mensensmerter, men ingen tegn til blødning. Går å er redd og bare venter på at mensen skal komme. Har hatt litt av og på smerter/murringer en ukes tid nå, men kjente d litt mer i dag. Tørr ikke helt juble enda tross flere positive tester. Er det normalt med disse smertene ?
 
Jeg hadde det på akkurat samme måten, nesten samme symptomene fortsatt. Siden de er nesten lik med menssmerter og graviditetssmerter [emoji4]
 
Jeg hadde det også sånn, det er normalt:) Har hatt murringer/stikninger i ca 3 uker nå, så begynte å få det allerede en uke før ikm. Er nå 6+0 og så lenge det ikke kommer noe blod ser jeg på det som positivt egentlig.. betyr jo bare at livmoren strekker og utvider seg.

Men skjønner at du er bekymret! Var stresset den første uken etter ikm fordi det føltes skikkelig ut som at jeg skulle få mensen når som helst
 
Samme som KVH over her :) heter ligamentsmerter og minner om mensensmerter. Er livmor som strekker seg :) 6+3 idag og ikke bekymret i det hele tatt, bare positivt! Kan gjøre mektig vondt når jeg stiller meg opp litt fort og slikt da!
 
Menstruasjonssmerter og graviditetssymptomer kan være veldig likt. Dette et normalt! Gratulerer! :)
 
Jeg óg hadde menssymptomer første ukene før og etter pos test! Fortsatt ingen mens og har alle andre gravidsymptomer nå[emoji1376][emoji7]
 
Ååå takk for svar alle sammen. Ble litt mer avslappet nå. Håper dette går veien! :)
 
jeg har hatt masse smerter i helgen, er vel 5+5 nå, det første jordmor sa i dag før jeg hadde sagt noe var " du må ikke være redd hvis du har masse mens smerter nå, det er helt normalt nå", så da ble jeg letta :)
 
Helt normalt som de andre sier :)
Gratulerer :)
 
Gratulerer! ❤️ Min første graviditet hadde jeg masse menssmerter rundt ikm. Det er like nornalt som å ikke kjenne noenting. Kjente minimalt rundt ikm denne gangen :p
 
Back
Topp