Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har det og kynnere støtt og stadig... vet ikke helt hvorfor, men kroppen forbereder seg sikkertså lenge murringene ikke går over i rier så er ikke jeg bekymra
hadde forsåvidt modningsrier/murringer hver natt i etpar timer, 2 uker før fødsel..
har masse mensmurringer ofte etpar dager og så går det over. så går det kanskje noen dager igjen uten murringer så kommer dem tilbake.. tror det er ganske vanligJeg hadde også masse murringer sist, men det var nærmere fødsel så derfor jeg ble litt bekymret for om dette var normalt eller om det var bare meg som opplever dette så tidlig. Synes det er tidlig at kroppen forbereder seg på denne måten nå :-/
Sent from my iPhone using BV Forum
Kynnerene mine har også blitt vondere.. Rett og slett ubehagelig når de setter i gang. Ingen tegn på fødsel om kort tid her heller på forrige ul. Men jeg innbiller meg at vesla kommer før tiden. Kjenner det liksom på meg. Hadde ikke sånne vondter så tidlig med de to andre.Samme her! Litt godt å høre at det er normalt. Synes jeg har mye kynnere og i det siste også hatt slike murringer. Men var på en sjekk forrige uke og da var det ingen tegn på fødsel om kort tid![]()
Synes forresten kynnere blir mer ubehagelig for hver uke. Må liksom puste meg gjennom dem. Har regnet med at det er fordi det presser mer på lunger osv? Noen som har noen formening?![]()
Kynnerene mine har også blitt vondere.. Rett og slett ubehagelig når de setter i gang. Ingen tegn på fødsel om kort tid her heller på forrige ul. Men jeg innbiller meg at vesla kommer før tiden. Kjenner det liksom på meg. Hadde ikke sånne vondter så tidlig med de to andre.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sjekka livmorhalsen min også på innvendig ul. Men det er noen uker siden...Samme her!! Smertene begynte senere vi tidligere svangerskap enn nå. Fikk forresten sjekket livmorhalsen, og det er ingen tegn til at murringer har påvirket den foreløpig.
Sent from my iPhone using BV Forum
Her ble det gjort på sykehuset pga. Mye kynnere og nedpress. De sjekker med innvendig UL og kun om de mistenker at livmorhalsen er åpnet og/eller forkortet.Hvordan får dere innvendig undersøkelse?
Ber dere om det eller er det jm som tar initiativ til det?
Hu har i hvert fall ikke vist noe tegn på å sjekke meg innvendig...
Jeg fikk innvendig ul på sykehuset. Med meg var det for å sjekke morkaka. Og da sjekka de samtidig livmorhalsen.Hvordan får dere innvendig undersøkelse?
Ber dere om det eller er det jm som tar initiativ til det?
Hu har i hvert fall ikke vist noe tegn på å sjekke meg innvendig...