Mensenmurringer?!

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Er det flere som plages med murringer som kan ligne de man har rett før man får mensen/ de første dagene med mensen? Hatt masse murringer de siste to dagene . Vet dere hva det kan bety ?

Sent from my iPhone using BV Forum

har det og kynnere støtt og stadig... vet ikke helt hvorfor, men kroppen forbereder seg sikkert :) så lenge murringene ikke går over i rier så er ikke jeg bekymra :) hadde forsåvidt modningsrier/murringer hver natt i etpar timer, 2 uker før fødsel..

har det og kynnere støtt og stadig... vet ikke helt hvorfor, men kroppen forbereder seg sikkert :) så lenge murringene ikke går over i rier så er ikke jeg bekymra :) hadde forsåvidt modningsrier/murringer hver natt i etpar timer, 2 uker før fødsel..

Jeg hadde også masse murringer sist, men det var nærmere fødsel så derfor jeg ble litt bekymret for om dette var normalt eller om det var bare meg som opplever dette så tidlig. Synes det er tidlig at kroppen forbereder seg på denne måten nå :-/

Jeg hadde også masse murringer sist, men det var nærmere fødsel så derfor jeg ble litt bekymret for om dette var normalt eller om det var bare meg som opplever dette så tidlig. Synes det er tidlig at kroppen forbereder seg på denne måten nå :-/

har masse mensmurringer ofte etpar dager og så går det over. så går det kanskje noen dager igjen uten murringer så kommer dem tilbake.. tror det er ganske vanlig :) Jeg er ikke en bekymra person har jeg funnet ut.. har ikke ringt jm/lege en eneste gang i løpet av snart 3 hele graviditeter.. men selvfølgelig føler man at noe er galt så må man sjekke det opp :)

Er 35+2 har også murringer i perioder .
Tror det er helt normal :-D
Har også hatt litt stikking, i d som kjennes ut som livmortappen( om d kan forklares på noe vis) :-/ :-):-P

Har lurt på dette selv også. Har kjent mensenmurringer noen uker nå (er 33+6), men ikke samtidig som kynnerne. Har regnet med det er normalt. Er førstegangs, så er jo egentlig ikke sikker på hva som er normalt, men har bare tatt det som et tegn på at livmoren gjør seg klar til fødsel :)

Jeg og har, også den følelsen i korsryggen når man får mensen. Godt å høre andre også har de murringene :)

Har det jeg også. Noen dager er det skikkelig vondt, så er det borte noen dager og kommer igjen.. I tillegg til mye nedpress i det siste. Og masse kynnere.
Kjenner liksom hele kroppen begynner å gjøre seg klar. Spurte jordmor etter dette, og hun sa det var helt normalt. Særlig for de som har født før.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her! Litt godt å høre at det er normalt. Synes jeg har mye kynnere og i det siste også hatt slike murringer. Men var på en sjekk forrige uke og da var det ingen tegn på fødsel om kort tid :)

Synes forresten kynnere blir mer ubehagelig for hver uke. Må liksom puste meg gjennom dem. Har regnet med at det er fordi det presser mer på lunger osv? Noen som har noen formening? :)

Samme her! Litt godt å høre at det er normalt. Synes jeg har mye kynnere og i det siste også hatt slike murringer. Men var på en sjekk forrige uke og da var det ingen tegn på fødsel om kort tid :)

Synes forresten kynnere blir mer ubehagelig for hver uke. Må liksom puste meg gjennom dem. Har regnet med at det er fordi det presser mer på lunger osv? Noen som har noen formening? :)
Kynnerene mine har også blitt vondere.. Rett og slett ubehagelig når de setter i gang. Ingen tegn på fødsel om kort tid her heller på forrige ul. Men jeg innbiller meg at vesla kommer før tiden. Kjenner det liksom på meg. Hadde ikke sånne vondter så tidlig med de to andre.

Kynnerene mine har også blitt vondere.. Rett og slett ubehagelig når de setter i gang. Ingen tegn på fødsel om kort tid her heller på forrige ul. Men jeg innbiller meg at vesla kommer før tiden. Kjenner det liksom på meg. Hadde ikke sånne vondter så tidlig med de to andre.

Samme her!! Smertene begynte senere vi tidligere svangerskap enn nå. Fikk forresten sjekket livmorhalsen, og det er ingen tegn til at murringer har påvirket den foreløpig.

Samme her!! Smertene begynte senere vi tidligere svangerskap enn nå. Fikk forresten sjekket livmorhalsen, og det er ingen tegn til at murringer har påvirket den foreløpig.

Sjekka livmorhalsen min også på innvendig ul. Men det er noen uker siden...
Håper d ikke skjer noe før uke 37.. men det er jo bare 3 uker til... uke 34 nå...Hjelp! :O
Går fort! :D

Jeg får det gjerne sånn murring de dagene jeg har ekstra mye kynnere. Men uten at det har blitt noe mer vondt blir jeg ikke bekymret.

Hvordan får dere innvendig undersøkelse?
Ber dere om det eller er det jm som tar initiativ til det?
Hu har i hvert fall ikke vist noe tegn på å sjekke meg innvendig...

Hadde også murringer i korsryggen i natt

Her ble det gjort på sykehuset pga. Mye kynnere og nedpress. De sjekker med innvendig UL og kun om de mistenker at livmorhalsen er åpnet og/eller forkortet.

Jeg fikk innvendig ul på sykehuset. Med meg var det for å sjekke morkaka. Og da sjekka de samtidig livmorhalsen. ;)

Back
Topp