mensenlignende murringer. Flere?

Simba07

Andre møte med forumet
Jeg har hatt slike murringer en stund. Ikke smerter, men føles som mensen skal komme hele tiden. Den gjør jo ikke det siden jeg er i uke 11+5 :P er dette vanlig?
Tror jeg kjenner på alle symptomer for jeg er redd for at noe er galt:/ men kan jo ikke tenke sånn hele tiden :)

Så bra det er flere som har opplevd det :) Siden det er mitt første svangerskap føler jeg meg helt grønn :P

Ja det er livmoren som utvider seg og "trener" :) Det er det man kaller kynnere :)

Last edited:
Helt vanlig. Kjenner på det ofte. En del pga livmoren som vokser, men også på tarmene som er litt ustabile for tiden :P

Hatt det selv mye før uke 9...etter det litt strekninger, ømhet og vondter innimellom men ikke på langt nær det samme

Får det spesielt om kroppen er sliten. Føler det hjelper å ligge litt når det kommer.
Kynnere trodde jeg var senere i svangerskapet, og sterkere? Hos meg er dette som svake menssmerter.

Får det spesielt om kroppen er sliten. Føler det hjelper å ligge litt når det kommer.
Kynnere trodde jeg var senere i svangerskapet, og sterkere? Hos meg er dette som svake menssmerter.
Tror man får sterkere kynnere senere siden livmoren er større. Her kjenner jeg godt sammentrekninger i livmoren allerede :)

Back
Topp