Mensenfølelse

Spirenr1

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Har slik rar mensenfølelse noen ganger. Noen ganger stikker det og er smerter. Andre ganger er det en ubeskrivelig ekkel følelse helt nederst i magen. Kjennes ut som at mensen skal komme. Er dette normalt da? Er i uke 6+6 idag ♥️

Jeg har det flere ganger om dagen.. legen sa til meg at det ikke er farlig så lenge det ikke er konstant og at det kommer sammen med blod.

Har det flere ganger om dagen. Hatt det siden uke 4 <3

Jeg har det akkurat sånn jeg og!
Det kommer og går sånn mensfølelse+murring og stinnhetsfølelse!
Av og på hele tiden!
Høres normalt ut!

Man har jo også mere utflod når man er gravid, og kjenner jeg blir koko når jeg kjenner at det blir vått i trusa i tillegg til den følelsen du beskriver... er jo livredd for blod!

Er sikkert ligamentsmerter. Isåfall er det helt ufarlig :)

Har det masse, og hadde det sist vellykket svangerskap og :)

Jeg har også disse stikningene du snakker om. Ikke akkurat mensen symptomer, men det river litt innimellom. Helt normalt :happy: Er 5+1 i dag :shy:

Ååh, denne tråden var gull verdt. Jeg har vært så bekymret for disse følelsene selv. Nå skal jeg slappe av:happy093

Ikke meningen å kuppe tråden, men er det noen som har opplevd ubehag i eggleder-området når man hoster? Ikke hver gang, men kjenner det noen ganger... har vært på tul og det ble ikke funnet noe utenfor livmoren :) Er 8+0

Ja har det nå og hadde det forrige svangerskap. Det varte ganske lenge også. Er nok veldig vanlig og kjenne på dette. :)

Ikke meningen å kuppe tråden, men er det noen som har opplevd ubehag i eggleder-området når man hoster? Ikke hver gang, men kjenner det noen ganger... har vært på tul og det ble ikke funnet noe utenfor livmoren :) Er 8+0

Jeg har kjent det mange ganger både i dette og det forrige svangerskapet! Var et av de første graviditetstegnene jeg fikk :)

Jeg har hatt helt enorme stikninger i et par dager nå. Ganske plagsomt. Eller er jeg i hvertfall ikke kvalm! *bank i bordet* :hungry:

Ja slik har jeg hatt det. Stakk skikkelig i egglederen når jeg nøys eller hostet. Er bare ligamentsmerter, så er ingenting å bekymre seg for :) Det var faktisk det første symptomet jeg fikk før jeg fikk positiv test! Forstod ikke hva det var, men leste tilfeldig om det, og det ga meg stort håp om at jeg var gravid. Og det var jeg :)xsmile9

Ja, akkurat dette har jeg også. Kun på høyre side. Får det når jeg snur meg i senga og når jeg hoster eller nyser.

Dette roer meg litt ned, har hatt ubehag I nedre del av magen som kommer og går, og bytter på å være venstre så høyre side... tenker jeg skal høre med legen i morgen, men høres ut som litt samme greia, så satser på at alt står bra til:rolleyes:

Back
Topp