mensenaktig

Viola1989

Forelsket i forumet
Ja smerter, sånn heilt nede i underlivet :S
har hatt det i noen dager nå :S
noen som har en ide om hva det kan være?

har hatt det en stund helt frem til i dag faktisk, men har begynt igjen nå på kvelden... kjennes ut som en slags verk liksom...

Hadde det sist gang også og fikk vite at det var enten modning, babyen som festa seg,eller en kombinasjon av begge [:)] er jo rart hvis man ikke skal kjenne det når babyen borer seg nedover i bekkenet så[;)]

Satser på at det er det jeg ;)

ORIGINAL: Lussa88

har hatt det en stund helt frem til i dag faktisk, men har begynt igjen nå på kvelden... kjennes ut som en slags verk liksom...

Hadde det sist gang også og fikk vite at det var enten modning, babyen som festa seg,eller en kombinasjon av begge [:)] er jo rart hvis man ikke skal kjenne det når babyen borer seg nedover i bekkenet så[;)]

okei, men det er heilt normalt ? ikke noe vits i å ringe føden eller noe :P

ORIGINAL: førstegangsmama

ORIGINAL: Lussa88

okei, men det er heilt normalt ? ikke noe vits i å ringe føden eller noe :P

Hvis det er modning på gang eller festing så er det helt normalt ja :) men merker du at du får regelmessige kynnere i tillegg, eller får noen blødninger eller lignende kan det jo være greit og sjekke det .. ;) lytt til magefølelsen din, men som sagt så har jeg intrykk av at det er veldig normalt med mensmurringer når når det nærmer seg slutten :)

Okei, tusen takk ;) kleeem [;)]

bare hyggelig det vettu [:D]

Leste forresten det andre inlegget ditt nå også om det er fler som synes det er ekkelt når babyen flytter på seg osv, og det kan jeg skruve under på at jeg er enig i når den har blitt så stor som nå.. smeller i ledda hans og ser konturer av hælene hans på utsiden av magen... I dag har jeg faktisk grint opptil flere ganger fordi det rett og slett har gjort driit vondt, kjennes ut som han skal sprenge seg ut av huden min...[:'(] Gleder meg til og få det overstått nå gett [;)][>:]

*klem*

Har hatt noe som ligner på menssmerter hver kveld en ukes tid nå. Har også lest på en annen tråd her inne at det kan være nedpress man kjenner.. Men tenker det er helt normalt uansett, så lenge det er så mange som kjenner det.. De fleste sier det er nedpress, at ungen fester seg eller livmorhalsen som modnes. Er vel bare et sikkert tegn på at fødsel nærmer seg [:D]

Back
Topp