Mensen...

Silly

Elsker forumet
Nå har jeg hatt mensen med to ukers mellomrom to-tre ganger... Hva kan det være som gjør at det blir sånn??
Jeg har alltid ganske så lik syklus, +/- ett par dager...

Noen som har noe bra svar til meg?[:D]

dyytt!

Etter jeg slutta på p-sprøyta hadde jeg mensen ca hver 14 dag i nesten 2 år tror jeg det var..[8|] når vi bestemte oss for å prøve på en baby til så bestilte jeg time hos gyn for å finne ut av dette, men når jeg fikk time var jeg allerede gravid[:D] i følge ul og når ho kom så ble jeg gravid samme dag eller dagen før jeg fikk siste mens[8D]

Fikk aldri svar på hvorfor det var sånn[:-]

hmm, kan man ha mensen selv om man er gravid? jeg har ikke gått på noe hormon-prevansjon...

dyttepå...

Har syklusen din kommet tilbake til norml rute etter fødselen? Ser at det er jo under et år siden, og da er det jo ikke unormalt at det kan ta litt tid å komme skikkelig i stabil syklus igjen. Et svangerskap med påfølgende fødsel er myyyyyyye mer hormoner i omsving enn hva noen form for hormonprevensjon noen gang kan oppdrive. Og ammer du, så er det mye ormoner som påvirker syklusen som kommer av det også...

Erfaring har jeg dog ikke, om få timer er det 14 mnd siden jeg fødte min sønn, og fortsatt har jeg ikke sett snurten av noe mens...

MENS har man forøvrig ikke når man er gravid, men blødninger, som man lett kan tolke som mens, kan man ha.

ORIGINAL: Silly

hmm, kan man ha mensen selv om man er gravid? det har jo vært noen ganger nå da...?
jeg har ikke gått på noe hormon-prevansjon...

Ja noen har jo det... Jeg fikk mensen når jeg ble gravid så..[8|] skal jo liksom ikke ha eggløsning samtidig som mens kommer, men jeg hadde det[8D]

ORIGINAL: engle_mamma

ORIGINAL: Silly

hmm, kan man ha mensen selv om man er gravid? det har jo vært noen ganger nå da...?
jeg har ikke gått på noe hormon-prevansjon...

mamma hadde mensen de første 5 mnd når ho gikk med meg, mange som har mens hele svangerskapet også[:)]
en venninne fikk ikke positiv test før ho var nesten 4 mnd og hadde mens hele veien.

oy! hehe... visste ikke det jeg[:)]
tenkte jeg skulle ta en tlf til legen i morgen for en sjekk... er tungvint å ha mensen så ofte!

Back
Topp