Mensen

tuta

Flørter med forumet
hvor mange uker etter fødselen gjekk de før dere fikk i gjenn mensen?
Jeg fikk en at her om dagen så gjekk ca 11 og ei halv uke her..har ikke akurat savnen kan jeg si....

Har ikke fått og håper den holder seg borte leeeenge [:)]

de håpa jeg oxo men den gang ei [:@] men har sikkert samnheng med at jeg ikke ammer lenger oxo da...[:'(]

ammer og fikk det igjen om mandagen. prisen vår er tolv og en halv uke nå.

ORIGINAL: LillMi

ORIGINAL: tuta

de håpa jeg oxo men den gang ei [:@] men har sikkert samnheng med at jeg ikke ammer lenger oxo da...[:'(]

jeg ammer ikke og fikk mensen igjen etter 2 mnd ca tenker jeg...

fikk den igjen når hun var 2 månder...[:'(]
kan ikke si at jeg savnet den noe spesielt nei....

ORIGINAL: MammanTilMie

har ikke fått den enda,og vil ikke ha den enda[:D]

sign

Jeg begynte på minipillen før jeg fikk mensen igjen, så aner ikke om jeg egentlig har fått den eller ikke.

Har ikke fått den enda 11 uker etter fødsel [:D] Men har startet på cerazette så spent på om det kommer en blødning snart [:'(]

har ikke fått den ennå. Sist tok det 7-8 mnd og første gangen tok det 9 mnd før den kom tilbake. - deilig[:D]

Uff,mensen er noe herk!!
Jeg fullammer og fikk den igjen 6 uker etter fødselen:S

gikk nesten akkurat to mnd etter fødsel, da kom tante rød på besøk her. Men nå blir a sikkert borte igjen for jeg har begynt på p-pilla (en type mini pille) som jeg ikke hadde mensen av sist [:D]

ORIGINAL: MammanTilMie

har ikke fått den enda,og vil ikke ha den enda[:D]

Signer denne gitt [:D] har gått 3 mnd om et par dager.

Sist tok det 10 mnd før den kom..

ORIGINAL: Rosaka

Har ikke fått og håper den holder seg borte leeeenge [:)]

Etter forrige fødsel gikk det 1 år før jeg fikk mensen. Da ammet jeg + gikk på cerazette. Det gjør jeg nå også, så jeg håper på 1 år nå også :)

Jeg har ikke fått den ennda, og nå har jeg fått satt inn hormonspiral så det blir spennende å se når/om den kommer[:)]

Har fått den for andre gang nå jeg...usj!!![:'(]

ORIGINAL: Tess@

6 uker på dagen[:'(]

samme her

Back
Topp