Mensen...

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Kansje et litt personlig spørsmål, men er det mange som har fått tilbake mensturasjonen etter svangerskapet???[8|]

jeg

Ja har hatt den 2 ganger allerede[:'(] Men etter jeg begynte på cerazette så har jeg ikke hatt den..

ja[:'(] fikk det etter at jeg fikk satt inn hormonspiralen..

Samme her....

ORIGINAL: LyKkElIg_Og_StOlT!

Ingen mens her.. Begynte med cerazette ca 7 uker etter fødselen, men har ikke hatt mens verken før eller etter.. Savner det ikke[:)]

æ har fått den[:@]

Ikke jeg. Håper det tar sin tid også, ammer jo nesten fullt fortsatt så håper det skal hjelpe.

jepp... eg fikk ann igjen 3 august[:(] hehe[:D]

ikke fått den her i gården nei. Håpe d bli leeeeeeeeeeeenge te.

Ehm jeg bruker plaster for å få mens så jeg begynte 3 uka etter fødsel og fikk mens i uke 7 og fortsatte slik..

Neida, den har jeg ikke sett snurten a gitt[8|][&:]

allerede hatt den 2 ganger..[:@]

Fikk den etter 1,5 mnd, begynte på Cerazette og ikke sett snurten av den siden..

ORIGINAL: Mamman til my!

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Kansje et litt personlig spørsmål, men er det mange som har fått tilbake mensturasjonen etter svangerskapet???[8|]

Ikke jeg [:D] Savner den ikke.. Har hørt at man kan få ganske kraftige blødninger ved de første menstruasjonene etter fødselen?? Stemmer det? Gruer meg nesten jeg.. [:o][:'(]

Går på Conludag (?) minipille, vet ikke om det er vanlig at man ikke får mensen da? Må lese på pakningsvedlegget.. hm.. [8|]

Eg hat hatt mensen 3 ganger etter fødselen, og ja blødningene er kraftigere enn før (iallefall for meg)..

Back
Topp