mensen?

iris29

Forelsket i forumet
Noen som fødte i juli som har fått mensen tilbake? jeg har jo selvfølgelig greid å ha ubeskyttet sex.. regner med det går bra det er jo bare 4 uker siden jeg fødte.. men samtidig er det litt sånn min "flaks" at jeg ble gravid igjen.. jeg ammer ikke... får krysse fingrene :-)

Har ikke fått mensen enda nei, men jeg ammer da.
Muligheten for å bli gravid er der når du ikek ammer, selv om det bare er en mnd siden. Mammaen min ble det kort tid etter at hun hadde født meg.

ORIGINAL: Monicus

Har ikke fått mensen enda nei, men jeg ammer da.
Muligheten for å bli gravid er der når du ikek ammer, selv om det bare er en mnd siden. Mammaen min ble det kort tid etter at hun hadde født meg.

kan bli gravid når en amma oxo...sa d jordmora til mej bort på sjukehuse når ej va der :)

skal til legen i neste uke.. skal ordne med noe prevansjon da ;-)
Men de fleste får den ikke tilbake før der er gått minst ca 3 mnd etter hva jeg hører. ;-) takk for svar.

hvor lenge hadde du renselsen da siden du har hatt ubeskyttet sex og fødte for 4 uker siden?
jordmor sa til meg at de 6 første ukene skulle man alltid ha sex med kondom fordi da va man i renselse og det va utrolig lett å få en infeksjon nedentil....prøvde oss såvidt igår, men har sydd i mellomkjøttet så det fristet ikke til gjentagelse for å si det sånn[&o]

jeg sluttet å blø etter ca 2 uker, så da prøvde vi .. det var mildt sagt ikke behagelig.. men etter ca 3 uker prøvde vi igjen.. med mye glidemiddel og da gikk det sakte men sikkert. Etter det har det blitt noen ganger uten beskyttelse ja ;-) men jeg kjenner godt at den ikke er helt i form... den stakkars høna :-)

Hmmm... er det derfor jeg har begynt å blø igjen da?? Jeg blødde i over to uker etter fødselen og nå har jeg begynt å blø igjen. Fødte for 4 uker siden.

jeg ammer og fikk mensen i dag[:'(]

jeg kommer vel til å ende opp som britney... opps i did it again....

Jeg blødde nesten ingenting...etter 14 dager, men for en uke siden begynte det på igjen
og jeg har brukt p-pillen i 14 dager nå.
Jeg spurte legen om dette var mensen, men hun sa nei!!!
Det er denne renneselses prossesen som er ennå[&:]
Pokker å jeg som vil ha syklusen og mensen på plass så vi kan planlegge et nytt nurk.
Men jeg vet at jeg må vente i minst til jul før jeg blir gravid igjen.....sukk......
Fordi alt skal gro til og bli bra igjen inn vendig!!

Dere er heldig som har gullene deres i god behold...!!

Hei Edvine! Det er koselig at du er med her på født i juli! Lykke til over jul - Snart har du nok et nytt gull i magen skal du se

Jeg fødte 1 juli.  Sluttet å blø for ca 14 dager siden, men nå er der blodspor igjen.  Noen opplevd at en begynner å blø igjen?  Eller er det bare jeg som er uheldig og har fått mensen tilbake?

jeg fødte 20 juli, og blør ennå...er det for lenge?? hvar lenge kan de vare???[8|]

Jeg blør også enda. Jeg fødte 9 juli.

man kan blø i 8 uker

Jeg fikk en blødning (med menssmerter) som varte i 5-6 dager, som startet da Martine var 4 uker. Renselsen var nesten borte da jeg begynte å blø igjen. Var på 6-ukers kontroll i dag, og da sa legen min med sikkerhet at det var mensen jeg hadde hatt!!!Han kunne se på slimhinnene og diverse under GU at jeg var helt klar for å bli gravid igjen og sa at jeg var noe som de kaldte hyperfertil.
PS...Jeg fullammer.

På fredag fikk jeg også typiske mensen tegn, mens smerter og blod, har blødd i noen dager.. tipper det er mensen jeg og jeg FULL AMMER! Hele døgnet!... pjuk!![:@][:'(]

Back
Topp