J Julita Forumet er livet 27 Des 2007 #1 Er det mange som ikke har fått den tilbake [8|] sorry to disapoint you, maaaikaen [8D]
J Julita Forumet er livet 28 Des 2007 #5 ORIGINAL: ~savannah~ Tok nesten et år sist gang altså, og du ammer jo også? Kan jo ta sin tid! Driver du med sånne ulumskheter som sex også du da?!? [>:] nej, erru gæææærn [:-] var bare det at med k hadde jeg fått mensen når han var 4 md [8|]
ORIGINAL: ~savannah~ Tok nesten et år sist gang altså, og du ammer jo også? Kan jo ta sin tid! Driver du med sånne ulumskheter som sex også du da?!? [>:] nej, erru gæææærn [:-] var bare det at med k hadde jeg fått mensen når han var 4 md [8|]
Katti_mh Glad i forumet 28 Des 2007 #6 Har ikke fått den her heller... og jeg full ammer ikke! Men jeg gidder ikke rope på den heller akkurat![;)]
Har ikke fått den her heller... og jeg full ammer ikke! Men jeg gidder ikke rope på den heller akkurat![;)]
Julemasa Elsker forumet 28 Des 2007 #8 Ikke æ :) men den kommer nok snart..hadde en liten mini-blødning forleden dag..
Minerva Forumet er livet VIP 28 Des 2007 #9 Er i gang med no' småblødninger som KAN være mensen, er SKIKKELIG skuffa i så fall - kunne godt ventet noen måneder til... [&:][:'(]
Er i gang med no' småblødninger som KAN være mensen, er SKIKKELIG skuffa i så fall - kunne godt ventet noen måneder til... [&:][:'(]
X x1x2Boys Flørter med forumet 28 Des 2007 #10 Ikke jeg heller, [:)] men føler jeg får den hver dag. Irriterende.. Enten får den komme, eller så får den holde seg unna! (helst det siste) [:'(]
Ikke jeg heller, [:)] men føler jeg får den hver dag. Irriterende.. Enten får den komme, eller så får den holde seg unna! (helst det siste) [:'(]
maikaen Forumet er livet 28 Des 2007 #11 ORIGINAL: Julita Er det mange som ikke har fått den tilbake [8|] sorry to disapoint you, maaaikaen [8D] [&o]
ORIGINAL: Julita Er det mange som ikke har fått den tilbake [8|] sorry to disapoint you, maaaikaen [8D] [&o]
C Cile_mor Glad i forumet 28 Des 2007 #12 Her har den ikke kommet og lykkelig er jeg for det[:D]. Ammer og håper det er til hjelp å holde den borte. Har vært uten nå i over ett år...
Her har den ikke kommet og lykkelig er jeg for det[:D]. Ammer og håper det er til hjelp å holde den borte. Har vært uten nå i over ett år...
L Linda76 Elsker forumet 28 Des 2007 #13 Her har den kommet og jeg er litt bekymret for om jeg kanskje blør ihjel snart....[:'(][:'(][:'(]
V Vippsen:) Forelsket i forumet 30 Des 2007 #16 ORIGINAL: Linda76 Her har den kommet og jeg er litt bekymret for om jeg kanskje blør ihjel snart....[:'(][:'(][:'(] hatt den to ganger allerede og blød mye mer enn før og mye mer mensensmerter enn før... kjipt..
ORIGINAL: Linda76 Her har den kommet og jeg er litt bekymret for om jeg kanskje blør ihjel snart....[:'(][:'(][:'(] hatt den to ganger allerede og blød mye mer enn før og mye mer mensensmerter enn før... kjipt..