Mensen

Pernille88

Betatt av forumet
Hei. Når bruker man vanligvis og få tilbake menstruasjonen? Min lille er 2mnd nå og jeg fullammer, men begynner og kjenne ut som det kommer snart.
 
På sykehuset sa de at dette med amming og mens ikke henger sammen, så prevensjon må på plass fort som fy hvis man ikke vil rett på neste baby :) De sa ikke noe om når denvanligvis kommer så det kan jo være at du er uheldig og får den nå altså.
 
Jeg fullammer og er allerede på syklus nr.2 etter fødsel.. så hos meg kommer den fort, gikk litt under 4 uker etter renselsen var ferdig før den kom.
 
Jeg fullammer og fikk mensen igjen 7,5 uke etter fødselen, veldig irriterende at den kom så tidlig, men regner med at det er fordi jeg fikk satt inn hormonspiral noen dager før. En venninne fikk ikke tilbake mensen før barnet var 16 måneder, men det er nok ikke så vanlig.
 
Tror jeg fikk mensen litt over 9 uker etter fødsel, vet det for sikkert hvis det kommer blødning igjen.. Men ganske sikker på at det var mensen, litt surt, håpet at det kunne drøye litt :/
 
9 uker siden ks, ikke fått mens, men satte inn spiral i dag så det kjennes jo ut som mens er rett rundt hjørnet. Har forsåvidt føltes sånn i noen dager nå...
 
Back
Topp