Mensen

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Noen som har fått igjen mensen etter fødsel? Fullammer, delammer eller gir du MME? :happy:
 
Jeg har ikke fått den enda.. jeg gir for det meste mme... ammes kanskje 1-2 ganger om dagen for mini vil ikke ha pupp og blir bare sintere og sintere for hver gang han blir tilbudt puppen... så jeg forventer den kommer snart.... :bored:
 
Ikke fått den ennå. Lurer veldig på når det er normalt at den kommer tilbake. Fullammer :)
 
Fullammer, ikke fått mensen ennå. Sist kom den ikke før etter 10 mnd, men da var det mye mer nattamming enn nå. Har hørt det kan ha noe og si.
 
Gir mme. Lille er 12 uker,men jeg har ikke fått mensen ennå..
 
Fullammer og fikk mensen tilbake 10 uker etter fødsel.
 
Fullammer, ikke fått tilbake mensen enda. Med storebror hadde jeg fått den når han ble 11 mnd, men da ble jeg vist gravid isteden :)
 
Jeg trodde jeg holdt på å få den i jula, murringer og svak brun utflod men det ble ikke noe mer. Håper den holder seg unna en stund til. Fullammer, hun er 11 uker nå.
 
Full ammer. De er født i august og jeg har ikke fått den enda :D
 
Fullammer og fikk tilbake mensen ca. 10 uker etter fødsel.
 
Delammet i 4 uker, etter det var/er det kun NAN. Fikk mensen etter nøyaktig 8 uker. Har enda ikke kommet andre gangen, så er litt spent på om kroppen hopper rett inn i riktig syklus :D
 
Delammet i 4 uker, etter det var/er det kun NAN. Fikk mensen etter nøyaktig 8 uker. Har enda ikke kommet andre gangen, så er litt spent på om kroppen hopper rett inn i riktig syklus :D

Jeg har ventet på å få den tilbake jeg også, fikk den rundt 8 uker etter jeg også. Men mulig den har forsvunnet igjen her etter jeg startet på minipillen.

Tiden vill vise.
 
Da kom mensen! Mini er 13 uker :(
Har så og si sluttet å amme... :(
 
Den kom tilbake når mini var 10-11 uker :/ eldste var 9 uker når mensen kom. Fullammet begge gangene...
 
Jeg har ikke fått mensen ennå. Lille er 5 mnd og vi har begynt med smaksprøver, men ammer fortsatt omtrent like mye som før, også på natt.
 
Back
Topp