Mensen

Haha, får den vel igjen en gang, sånn etter april en gang [emoji13][emoji23]
Det å ikke vite når man har eggløsning er jo litt frustrerende for noen. Og spesielt om man prøver. Tar liksom litt lengre tid å klaffe da. Jeg syns ikke det var en fordel med lengre syklus.

Du, d er like frustrerende å ikke vite eggløsning når du gjerne vil unngå litt til [emoji23] jeg orker dog ikke prevensjon, siden jeg blør hele tiden, men målet har vært å drikke vin på egen bryllupsfest til helgen. [emoji23]
 
Du, d er like frustrerende å ikke vite eggløsning når du gjerne vil unngå litt til [emoji23] jeg orker dog ikke prevensjon, siden jeg blør hele tiden, men målet har vært å drikke vin på egen bryllupsfest til helgen. [emoji23]

Ser den! Men nå skal det vel gå bra til helgen? Så kjapt klarer du ikke å bli gravid med et uhell.
 
Veldig av å på :p noenganger kommer den som den skal andre ganger veeeeldig sent :dead:

Men pleier å få hodepine før den kommer så det er jo kjekt :p
 
Ser den! Men nå skal det vel gå bra til helgen? Så kjapt klarer du ikke å bli gravid med et uhell.

Nå vil uansett en test være negativ til helgen, så litt vin tåler jeg [emoji38] men synes d kan ta litt tid til jeg da, prøvingen er jo ganske gøy [emoji23][emoji23]
 
Nå vil uansett en test være negativ til helgen, så litt vin tåler jeg [emoji38] men synes d kan ta litt tid til jeg da, prøvingen er jo ganske gøy [emoji23][emoji23]

Haha! Joda, men selv om man har uregelmessig mens, så går det an å regne seg til sånn ca eggløsning. Du har bare litt mer dager som er utrygge. [emoji28]
 
Jeg ble helt opphengt i dette mensgreiene jeg. Sitter på jobb i pausen nå, plotter inn mensenperioder i fitbit-appen og prøver å forstå hva den forteller meg! [emoji23][emoji23] jeg begynte jo forrige mens for to uker siden, og i går begynte jeg å blø igjen! Trodde det var EL, men det er så heftig at det går jo ikke an! Ifølge appen er jeg visst fruktbar samtidig som jeg har mensen, og det går heller ikke an! [emoji23] tror jeg er heldig om jeg får flere barn, hahaha!!

IMG_2833.jpg
 
Nå er jeg litt sjokkert, «alle» sier jo at d bare blir bedre etter barn... d er tydeligvis bare bullshit!
Ja den signerer jeg!! Har fått høre hele veien at "slapp av, det er ille nå, men når du får barn bkir det myyye bedre" I say eat shit!
 
Så og si samme syklus og mensenperiode som før. Det har kanskje gått fra tre dager til fire. Også hender det kanskje jeg syns jeg blør litt mer, men vil ikke kalle det mye da jeg før kanskje måtte bruke rosa tampong på dag 2 før jeg gikk over til blå eller til og med gul på tredje og siste dag[emoji85] Ikke har jeg hatt menssmerter heller! Ja, jeg har mensen i fra himmelen (hvis det går an å si).
Meeen, hormonene går helt i spinn nå. Når jeg har EL er jeg lykkelig og kåt som bare det, men når jeg har PMS er jeg skummelt deprimert og skulle ønske jeg aldri var født osv. Skikkelig dark. Også går det over når jeg får mensen igjen.
 
Jeg har pleid å ha mye smerter, men nå hadde jeg plutselig fått mensen i dag uten noe forvarsel, ble litt sjokkert:p

Spent på om den blir stabil nå, rekorden min er 79 dager mellom to menstruasjoner :p
 
Jeg har pleid å ha mye smerter, men nå hadde jeg plutselig fått mensen i dag uten noe forvarsel, ble litt sjokkert:p

Spent på om den blir stabil nå, rekorden min er 79 dager mellom to menstruasjoner :p
Rekorden min er over 200 dager [emoji23]

Shit dere er heldige! Jeg gikk 97 dager sammenhengende med mensen, etter å ha hatt to uker opphold etter renselsen som varte i 8 uker..
 
Er ikke så heldig når man prøvde å bli gravid [emoji23] tok oss tre år å få lillegutt.
Ååå, nei den ser jeg! Ikke så handy med kronisk mensen om man prøver på det samme heller:hilarious: men vi har ingen planer om nr to enda, her gikk det bsre utover en stakkars frustrert mann som aldri fikk seg noe:hilarious:
 
Ååå, nei den ser jeg! Ikke så handy med kronisk mensen om man prøver på det samme heller:hilarious: men vi har ingen planer om nr to enda, her gikk det bsre utover en stakkars frustrert mann som aldri fikk seg noe:hilarious:

Nei nå som vi ikke vil ha en til enda, så er det fint med mensen en gang i halvåret [emoji23][emoji23]
 
Back
Topp