Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan variere veldig. Med første kom den ikke før etter ti mnd. Har ikke fått den ennå nå heller. Deilig å slippe så lenge det varer...
Fullamer snart 5mnd. Ikke kommet
Sist kom den når jeg trappa ned ammingen fra 8mnd.
Dere som har barn fra før: Husker dere hvordan det var med menssmerter? Hadde dere noen murringer uten at dere fikk tilbake mensen?Har ikke fått den enda. Med de to andre fikk jeg den tilbake da de var litt over 1år[emoji4] da sluttet jeg å amme helt da de var 8-9mnd. Håper den holder seg unna minst like lenge denne gangen[emoji3]
Hadde mye mensmurringrr en periode når storebror var rett over året. Men fikk aldri mensen fordi jeg ble gravid i stedet. Hadde kanskje i en mnd tid. Så kanskje kommer den snart ?Dere som har barn fra før: Husker dere hvordan det var med menssmerter? Hadde dere noen murringer uten at dere fikk tilbake mensen?
Kanskje det? Synes det er rart å ikke ha anelse om hvor jeg er i syklusen.Hadde mye mensmurringrr en periode når storebror var rett over året. Men fikk aldri mensen fordi jeg ble gravid i stedet. Hadde kanskje i en mnd tid. Så kanskje kommer den snart ?
Ja.. Men det blir jo slik når man aldri vet når den kan komme.. Jeg ventet i mnd vis sist.. Jeg fikk ikke murringer før jeg hadde trappet veldig ned på ammingenKanskje det? Synes det er rart å ikke ha anelse om hvor jeg er i syklusen.
Har også pcos, fullammer og fikk mensen igjen etter 5 uker med første og 6 uker nå med nummer to [emoji28]Ingen mens her, men jeg tenkte det kanskje var fordi jeg har pcos og det kan gå evigheter mellom hver gang. Mini er fem måneder i morgen, og jeg ammer enda.
Har også pcos, fullammer og fikk mensen igjen etter 5 uker med første og 6 uker nå med nummer to [emoji28]
Det er ikke lurt å ikke bruke prevensjon med mindre du ønsker å bli gravid [emoji846] Mange med pcos dom plutselig blir gravide og ikke oppdager det med en gang [emoji28]Whaat! Vilken grej. Har också pcos, fullammar och mini är snart 6 mnd. Använder inget preventivmedel mtp pcos men det kanske är dumt då. Haha.