mensen

ash

Betatt av forumet
hvor er du??? er det bare meg (min ) som glimrer med sitt fraverr? fikk den til bake en gang for 6uker siden men hvor er han no?

neeeeeiiiiiiiiii!!! #dethåperjegnoinderlegikke# nei er ikke det føler meg ikke det men hadde vert greit om han tok sen en tur innom bare for sikkerhetsskyld

Min er også veldig uregelmessig hvis det er en trøst - har tatt et par tester for å si det sånn[:D]

Min er også borte!! Slutta å amme for en måned siden men fremdeles ingen mensen....Nå drar jeg snart til gynekolog og sjekker om det er noe galt.[8|]

ORIGINAL: MammanTilAdrian

hihi kan jo hende syklusen din er ute å kjører litt da[8D]

Lenge siden du skulle hatt den?
6uker siden han skulle vert her, kunne tenkt meg at han komm har jo kjøpt sån måle prevansjondings mcbaby din ikke kommt i det hele tatt?

Nope![8|] Trodde det var på gang for noen uker siden men det var visst falsk alarm....

Ja velkommen i klubben![8|]

Jeg savner den ikke men det er jo liksom et tegn på at alt virker som det skal. Blir bekymra nå jeg....[:-]

Fikk min tilbake rimelig kjapt men nå er den borte igjen gitt [;)]

ORIGINAL: nica85

Min mensen skulle gjerne glimret med sitt fravær, for mensen er PYTON!! [:'(]

Signerer til de grader[:'(]

Men skjønner det er drit å gå å vente på den - og aldri vite når en blør igjennom buksa liksom[8|]

Fikk den for alvor forrige uke.... fytte katta så vondt det var [:'(]
Blødde sinnsykt mye også..... æsj!!!!!!

Nica85: å neeeei usj flaut og morsomt på sammetiden hehe[:o][:D]

MammaMø: ja ikke sant?? Hos meg har mensen bare blitt vondere og vondere for hver gang jeg har fått den etter jeg fødte. (hatt den 5 ganger nå) Så gale at jeg vurderer å begynne på p-pillen[&o]

Jeg fikk den igjen etter tre og en halv mnd, selv om jeg fullammet...

Skulle ønske den ikke hadde kommet, for jeg hater det[:'(][:@][:'(]

Min har jeg ikke sett siden januar i fjor. [:D] Kommer vel snart nå, selv om jeg kjenner ei som ikke fikk den før 14 mnd etter fødselen [8|] Så lenge den kommer i høvelig tid før juni/juli neste år, så er det greit [;)][:D]

ORIGINAL: MammaOkt

Nica85: å neeeei usj flaut og morsomt på sammetiden hehe[:o][:D]

MammaMø: ja ikke sant?? Hos meg har mensen bare blitt vondere og vondere for hver gang jeg har fått den etter jeg fødte. (hatt den 5 ganger nå) Så gale at jeg vurderer å begynne på p-pillen[&o]

å nei [&o] Håper det ikke blir verre!!!!!!!!!
Før jeg fikk unger var jeg så plaget at jeg nesten ikke klarte å gå på jobb de to første dagene jeg hadde mensen. Men etter at jeg fikk Tobias forsvant smertene helt! Så derfor ble jeg overrasket over hvor vondt det skulle bli etter Emilias fødsel. Kan jo ha med at jeg gikk på minipiller etter den første fødselen? Da skal jeg sterkt vurdere å begynne på dem igjen!!!

Back
Topp