Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har alle fått tante rød igjen?
Vesla er 9 uker og mensen er ikke kommet,er ikke gravid,for har ikke hatt sex.. Ammer heller ikke...
Her TRODDE jeg at alt gikk like fint som sist, at mens kom tilbake og at syklusen skulle være fin som alltid. Noen dager før 6 ukers kontrollen kom det en blødning (igjen) - fikk Cerazette av legen og etter 1 uke så kom det en ny og større blødning + at jeg var som en storm humørmessig. Har hatt opphold noen dager nå (+nedstemt) men nå er det ulvehunger og skikkelig vonde mensmurringer på gang her :/ Jeg blir snart KOKO! Har time til innsetting av spiral 01.12 og håper å slippe p-piller for resten av mitt liv! OEr det noen andre enn meg som har fått verre menssmerter etter fødsel? Sjelden vondt før, men nå etterpå har jeg hatt skikkelig vonde kramper i magen.
Krysser fingrene!Her TRODDE jeg at alt gikk like fint som sist, at mens kom tilbake og at syklusen skulle være fin som alltid. Noen dager før 6 ukers kontrollen kom det en blødning (igjen) - fikk Cerazette av legen og etter 1 uke så kom det en ny og større blødning + at jeg var som en storm humørmessig. Har hatt opphold noen dager nå (+nedstemt) men nå er det ulvehunger og skikkelig vonde mensmurringer på gang her :/ Jeg blir snart KOKO! Har time til innsetting av spiral 01.12 og håper å slippe p-piller for resten av mitt liv! O