Mensen!?!

Jeg har kun blødd den ene uken, også en dag med blødning neste "mens", og nå skulle jeg egentlig hatt mensen igjen.. Begynner å lure på om jeg er gravid igjen. Graviditetstester er på tur i posten... :(

Jeg har kun blødd den ene uken, også en dag med blødning neste "mens", og nå skulle jeg egentlig hatt mensen igjen.. Begynner å lure på om jeg er gravid igjen. Graviditetstester er på tur i posten... :(

Lykke til med testingen! :) trenger jo ikke å være det, har selv blødd en uke med svak blødning med 0 mens smerter hadde pause noen dager åsså nå blør jeg igjen og det har vedvart noen dager og nå er det heller ingen smerter :p

Har dere brukt noen form for prevensjon?

Lykke til med testingen! :) trenger jo ikke å være det, har selv blødd en uke med svak blødning med 0 mens smerter hadde pause noen dager åsså nå blør jeg igjen og det har vedvart noen dager og nå er det heller ingen smerter :p

Har dere brukt noen form for prevensjon?
Takker! Ja begynte på cerazette etter 6-ukerskontrollen hos lege. Testen jeg tok i dag var heldigvis negativ. Synes det er rart at mensen ikke kommer. Men jeg fullammer jo fremdeles, så mulig kroppen har tatt hintet om at man ikke skal ha mens når man ammer :P

Noen her som fullammer som har fått tilbake mensen og evnt hvordan var deres første mens etter fødsel? Fikk en liten blødning på fredag og har det fortsatt men ingen mens smerter så er usikker på om det faktisk er mensen renselsen sluttet 4 uker etter fødselen, kan det være den?

Jeg hadde ulidelige menssmerter før jeg ble gravid, men har ikke hatt noen ved mensen etter fødsel, det endrer seg ofte, og det samme med blødningsmengde. :)

Jeg hadde ulidelige menssmerter før jeg ble gravid, men har ikke hatt noen ved mensen etter fødsel, det endrer seg ofte, og det samme med blødningsmengde. :)

Det er sant, men her er det veldig lite blod som kommer men nok til at jeg må bruke bind og har kanskje hatt det i 1,5 uke nå og da var det bare 1 uke siden forrige gang :p

Tror man er maks uheldig hvis man har det, altså, men det forekommer ;) Har du bivirkninger av spiralen? Jeg har *bankibordet* sluppet unna bivirkninger.

Ingen bivirkninger tror eg ikke.. Har hadd stikkinger i magen en stund nå, kjennes nesten ut som små støt inni magen.. Kan dette komme av spiralen?:)

Back
Topp