Mensen

lille89

Betatt av forumet
Jeg bruker å være omtrent på klokka punktlig når det gjelder mens og jeg skulle hatt den idag men jeg har ikke antydning til å få den engang.. Har gått på spray i 9 dager og jeg burde vel få mensen til samme tid? Betyr det at jeg ikke er nedregulert nok?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg mener det sto i papirene som jeg fikk at mensen kunne være litt forsinket og kraftigere enn ellers.

Fikk beskjed fra sykepleier da jeg gikk på spray at mensen kunne utebli. Det var normalt å få blødninger, men det var også normalt å ikke få det.
Alt i kroppen blir jo i ubalanse i disse hormontider, så du skal ikke se bort ifra at den bare er forsinket. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så nå på brevet fra sykehuset at det sto at noen får mens og noen får ikke, det er helt normalt. Sto ingenting om at jeg ikke kunne begynne på sprøytene før jeg har fått mens..

En ting til.. Jeg har ikke fått med eggløsningsprøyte? Skal jeg ikke ta det? Begynner på fostimon neste onsdag og på ultralyd den 21. :)

Du får resept på EL-sprøyte etter du har vært på UL:-) det fikk iallefall jeg sist gang.
De ser på UL om eggene dine er store nok, hvis de ikke er det må du gå på hormpnsprøyter lengre, for så på ny UL.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg fikk mensen idag, med helt vanvittige menssmerter!! :( jeg bruker ikke ha så vondt.. Men da er vel alt i orden da..

Back
Topp