Mensen..

Uff så kjipt med mye og lenge blødninger :-/

Kan ikke si jeg misunner dere med hormonspiral og småblødninger hele tiden! :confused: Da jeg testet P-plaster i sin tid hadde jeg det, og det var no drit! :(

Jeg løy visst i sted :confused: Skrev melding fra mobilen mens jeg venta på at mannen skulle kjøpe seg kebab på vei hjem fra kino.
Da jeg kom hjem fra kinoen hadde jeg blødd gjennom tampongen jeg satte i rett før vi dro (oransje tampax) og blødd ut libresse nattbindet jeg hadde på i tillegg, så vi kom hjem i grevens tid.. :eek: Det har med andre ord tatt seg opp igjen.. :(

Uff, det høres veldig voldsomt ut!

Dette her var ikke no moro nei :eek: Tror jeg må ringe mamma i morgen :confused: Regner med slike ting er arvelige som med så mangt annet i den regionen..

himmel og hav, så mye blødde jeg kun den første dagen med renselse etter fødselen! Hormonprevensjon er vel det eneste som kan redusere slike blødninger! o_O

Kan ikke si jeg misunner dere med hormonspiral og småblødninger hele tiden! :confused: Da jeg testet P-plaster i sin tid hadde jeg det, og det var no drit! :(

Jeg løy visst i sted :confused: Skrev melding fra mobilen mens jeg venta på at mannen skulle kjøpe seg kebab på vei hjem fra kino.
Da jeg kom hjem fra kinoen hadde jeg blødd gjennom tampongen jeg satte i rett før vi dro (oransje tampax) og blødd ut libresse nattbindet jeg hadde på i tillegg, så vi kom hjem i grevens tid.. :eek: Det har med andre ord tatt seg opp igjen.. :(

Usj, unner ingen og blø så mye:(:( om det fortsetter hadde jeg gått ull legen for og få sjekket det, bare sånn for sikkerhets skyld:) jeg er vant m det, og veit det ikke er noe galt. Blei sjekka hos legen som 14 åring pga store blødninger og smerter så jeg svimte av. Fikk mensen da jeg var 11:(

Pratet med mamma og både hun og mormor fikk det sånn etter barnefødsler :( Føler meg ikke matt eller svimmel, så får se det litt ann..

Pratet med mamma og både hun og mormor fikk det sånn etter barnefødsler :( Føler meg ikke matt eller svimmel, så får se det litt ann..

Ah, okei, men da er det jo sikkert arvelig da:eek: utrolig kjedelig, men ofte det dårlige man arver:p

He he, ja:p;)

Back
Topp