Mensen..

Volven

Cute but psycho! Things even out..
September 2012
Har dere fått mensen ordentlig tilbake etter fødselen?
Hadde no pinglegreier som såvidt blødde i slutten av november, men det der som satte i gang i dag minner om renselsen :eek: Jeeeezez! Har alltid hatt relativt kraftig mens, men dette her er helt vilt! Faktisk såpass at jeg må sove med både tampong og bind og stå opp og bytte hver gang Asle våkner i natt for ikke å lekke gjennom. "Heldigvis" våkner han jo omtrent annenhver time nå for tiden :confused: Håper dette roer seg snart, ellers må jeg begynne med jerntabletter :eek:

Det har jeg også hørt. At det kan bli ganske heftig ............ Kjipt.
Går på minipillen og har ikke mensen... Men,skulle gjerne hatt det.
Da vet jeg at alt er i orden :)

Jeg har hatt dt 2 ganger, men jises dt var mye mer enn jeg har hatt før, og dt var mørkere, minnet litt om gammelt blod :-S aner ikke om dt er vanlig :-P

Sent from my LT26w using BV Forum

Ammer fortsatt og har ikke fått mensen tilbake ennå:) kan gjerne bli borte for min del! Har alltid blødd mye, så er vant m det:oops: er utrolig ubehagelig:( uff håper asle snart sover mer:) Emmeth og er mye våken på natta, aner ikke hvorfor?

Ammer og hadde ikke fått den igjen nå før jeg satt inn spiral.

jeg fikk den heller ikke igjen før spiralen blei satt inn! Men har jo hatt småblødninger siden da så føler jeg har hatt mensen konstant i 2 måneder :confused: Den kan godt bli fraværende sålenge jeg har spiral for min del, det jeg likte best med å være gravid var å slippe mensen :p

Har dere fått mensen ordentlig tilbake etter fødselen?
Hadde no pinglegreier som såvidt blødde i slutten av november, men det der som satte i gang i dag minner om renselsen :eek: Jeeeezez! Har alltid hatt relativt kraftig mens, men dette her er helt vilt! Faktisk såpass at jeg må sove med både tampong og bind og stå opp og bytte hver gang Asle våkner i natt for ikke å lekke gjennom. "Heldigvis" våkner han jo omtrent annenhver time nå for tiden :confused: Håper dette roer seg snart, ellers må jeg begynne med jerntabletter :eek:

Oi det var voldsomme greier :eek:
Jeg har ikke fått tilbake min enda, tørr nesten ikke begynne på minipillen, redd den vil komme tilbake :confused:

Dette er virkelig ikke no moro :confused:

Uff, mange dager har du blødd sånn? Min blødning pleier og avta etter 5 dagers tid! Er vikrelig ikke noe gøy og blø så mye.. Når jeg har vært alene med ungene og gått inn på do og de har fulgt etter mamma på do får de jo helt sjokk, for renner nedover beina og utover gulvet og ser jo ut som mamma har vondt. Har da forklart at når damer blir vokse og kan få barn, da blør de en gang hver mnd og at det ikke er farlig, men at man kan få litt vondt i magen bare. Så Mathea veit at mensen ikke er farlig, men at det kommer en del blod!

Jeg aner ikke, har hormonspiral, så småblør omtrent hele tiden med noen dagers mellomrom i blant. litt lei, men det blir jo bedre :)

Uff, mange dager har du blødd sånn? Min blødning pleier og avta etter 5 dagers tid! Er vikrelig ikke noe gøy og blø så mye.. Når jeg har vært alene med ungene og gått inn på do og de har fulgt etter mamma på do får de jo helt sjokk, for renner nedover beina og utover gulvet og ser jo ut som mamma har vondt. Har da forklart at når damer blir vokse og kan få barn, da blør de en gang hver mnd og at det ikke er farlig, men at man kan få litt vondt i magen bare. Så Mathea veit at mensen ikke er farlig, men at det kommer en del blod!

Det begynte i går. Håper det går seg til snart og at det ikke varer stort mer enn ei lika uke. Og så håper jeg virkelig at dette ikke blir normalen fremover, for da har jeg et alvorlig problem i jobbsammenheng.. :eek: Jeg jobber mye ute og har ikke alltid tilgang på toalett.
Fullammer forøvrig jeg også.

Jeg fullammer også, og har heller ikke fått tilbake mensen enda. Sist fikk jeg ikke tilbake menstruasjonen før nærmere 9 måneder etter fødselen.

Jeg fullammer også, og har heller ikke fått tilbake mensen enda. Sist fikk jeg ikke tilbake menstruasjonen før nærmere 9 måneder etter fødselen.

Oi, det var kjekt, håper det går så lenge til meg også:-)

Ja, det er deilig å slippe!

Jeg fullammer og,men da jeg satte inn spiral for en mnd siden sa gyn at jeg var på vei til å få mensen. Tror det var den som kom et par dager etter,og så har det jo gått i ett med småblødning etter det igjen pga spiral...Syns snart det kan gi seg nå:-S

Det begynte i går. Håper det går seg til snart og at det ikke varer stort mer enn ei lika uke. Og så håper jeg virkelig at dette ikke blir normalen fremover, for da har jeg et alvorlig problem i jobbsammenheng.. :eek: Jeg jobber mye ute og har ikke alltid tilgang på toalett.
Fullammer forøvrig jeg også.

Ånei:( Håper virkelig du slipper det, for er noe skikkelig herk:( Skjønner ikke at du blør så mye, spesielt m tanke på at du fullammer?!:confused:

Ånei:( Håper virkelig du slipper det, for er noe skikkelig herk:( Skjønner ikke at du blør så mye, spesielt m tanke på at du fullammer?!:confused:

Skjønner ikke jeg heller. Sist gang blødde jeg nesten ikke. Men i dag har det heldigvis blitt mye bedre! :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Godt og høre det har stoppet opp litt, måtte det fortsette sånn! Nei, synes det var veldig rart når du fullammer:eek: men fikk tilbake mensen etter 6 uker selvom jeg helpumpet meg m Neline:confused:

Jeg fullammer og,men da jeg satte inn spiral for en mnd siden sa gyn at jeg var på vei til å få mensen. Tror det var den som kom et par dager etter,og så har det jo gått i ett med småblødning etter det igjen pga spiral...Syns snart det kan gi seg nå:-S

ugh, har det på akkurat samme viset! To måneder er det gått nå, er LEI!!! :confused:

Back
Topp