Mensen....

Emilie3

Flørter med forumet
så er det en ting jeg lurer på jenter. 
når skulle dere egentlig ha fått mensen i januar?
Jeg skulle ha hatt min 30. 
men fant ut for den tid at noe var på "fære" med kroppen min. 
brystene mine er veldig vonde samt ryggen. 

Jeg skulle egentlig hatt mensen i dag faktisk :P
men er som du seie du føler på kroppen at det er no :P
jeg tok faktisk en test forje uke å da kom det en svak strek, 
så jeg fikke jo helt hetta, så kikka jeg på den senere å streken var borte.. 
så tenkte vell egentlig at jeg ikke var det, til jeg ble 
positivt overrasket i dag da :P haha
så 1 februar skulle jeg hatt mensen ;)

Tja, si det. Har blitt gravid uten mensen etter en SA.  :)

Skulle hatt mensen i går. Testet negativt i formiddag, men pleier ALDRI å være forsinket. Er presis på dagen, så krysser fingrene for at natten ikke bringer med seg tante rød hihi :)

SA kan forsinke deg uten at det trenger å være graviditet, og en veldig svak positiv kan være at HCG henger igjen...

Vi er i ca samme sko, og de skoene er noen skikkelig drittsko!! Jeg får også positive tester, men legen vet ikke om jeg er gravid eller ikke siden HCG nivået mitt er lavt :/ 
Så enten er det HCG som henger igjen, eller en SA/MA igjen, eller, så er jeg gravid men "bare" 3 uker på vei istedet for 4

For din del kan det jo være at du så feil på den ene testen hvis det er noen dager siden, og at det bare er for tidlig å teste enda men at du er gravid? 
Håper det blir positive nyheter til oss begge!!
Lykke til 

Jeg skulle hatt mensen 21 januar. Følte også på kroppen at det var noe, puppene var mye vondere enn når jeg venter mens og var veldig uggen, på kanten til kvalm.

Skytten84 skrev:
Tja, si det. Har blitt gravid uten mensen etter en SA.  :)

samme her

Ingen anelse, hadde en SA i starten av mnd... Men, jeg pleier å ha lange sykluser så skulle, hvis sist blødning hadde vært mens ikke SA, fått mensen et sted mellom onsdag og morgenen i dag... 
Men det eneste stedet det blør er ut av nesa 

Rugekasse skrev:
SA kan forsinke deg uten at det trenger å være graviditet, og en veldig svak positiv kan være at HCG henger igjen...

Vi er i ca samme sko, og de skoene er noen skikkelig drittsko!! Jeg får også positive tester, men legen vet ikke om jeg er gravid eller ikke siden HCG nivået mitt er lavt :/ 
Så enten er det HCG som henger igjen, eller en SA/MA igjen, eller, så er jeg gravid men "bare" 3 uker på vei istedet for 4

For din del kan det jo være at du så feil på den ene testen hvis det er noen dager siden, og at det bare er for tidlig å teste enda men at du er gravid? 
Håper det blir positive nyheter til oss begge!!
Lykke til 

Sikter du til meg?
Jeg er sikker på at jeg er gravid igjen. Har hatt negative tester, sikker på el(pga ul), positiv hcg og sett det på ul;) Så sikrere enn det kan jeg ikke bli ;)

Back
Topp