Mensen

Lunaluu

Gift med forumet
Hvem her har fått det tilbake?

Jeg har ikke fått det ennå, men var og fikk satt inn p-stav forrige uke, og nå har jeg menssmerter uten blødning. Forundrer meg ikke om jeg begynner å blø alikavell altså. Man skal vel egentlig berge for det, men ALT av prevensjonmiddel hater meg[8D]

Dennis er jo p-pillebarn, så[8D]

har ikke fått den ennå[:)] glad for det... har egentlig ikke telling på hvor mange gang jeg har sagt at "nå får jeg mensen" ennå ikke skjedd[:)]

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

har ikke fått den ennå[:)] glad for det... har egentlig ikke telling på hvor mange gang jeg har sagt at "nå får jeg mensen" ennå ikke skjedd[:)]

HEhe, har trodd det flere ganger jeg og[8D]

Siden jeg ikke ammet, så begynte jeg på p-piller etter 6 uker, så da fikk jeg jo mensen nokså fort :)

ORIGINAL: Laisa

Ja, og fikk den tilbake når jeg fullammet + gikk på prevansjon!

Nei, fy - så kjipt!

fullammer, ingen prevansjon og mensn etter seks uker... hurra...

Jeg har hatt den 1 gang!! [:)] Gikk myyyye bedre enn forventet...siden jeg satte inn spiral så var jeg litt nervøs for at det skulle gjøre veldig vondt og blø masse, men nei da!! Alt var ok!! [:D][:D]

ORIGINAL: MariaKA

fullammer, ingen prevansjon og mensn etter seks uker... hurra...

Så kjedelig altså. Man forventer jo å slippe mensen når man fullammer [:'(]

Fullammer, ingen prevensjon og ingen mens.

P-stav, er du fornøyd med det??

ORIGINAL: itzy

Fullammer, ingen prevensjon og ingen mens.

P-stav, er du fornøyd med det??

Aner ikke ennå, for har jo just satt den inn.. Har jo som sagt litt menssmerter, men det hadde jeg kanskje rekna med, ettersom kroppen min får inn masse "nye" hormoner[8D] Spør meg igjen om noen uker, får sikkert et litt mer utfyllende svar da[;)]

ORIGINAL: Lillu

Jeg har hatt den 1 gang!! [:)] Gikk myyyye bedre enn forventet...siden jeg satte inn spiral så var jeg litt nervøs for at det skulle gjøre veldig vondt og blø masse, men nei da!! Alt var ok!! [:D][:D]

Det høres jo helt forferdelig ut![8D] Så bra at alt gikk som det skulle da[:D]

ORIGINAL: MieKayla

Har ikke fått den ennå, og håper den holder seg unna leeenge til!
Har ikke begynt på prevensjon, og har ingen planer om det ennå heller. Gidder rett og slett ikke. Hater pilla og hater hormoner. Hadde P-stav og var fornøyd med det, men fikk verdens styggeste arr når jeg tok den ut, og brukte laaang tid på å bli gravid etterpå (2 år).
Hehe, men måtte ta en graviditetstest igår.. ble nesten litt skuffa når den var negativ, men har jo heller ikke lyst å bli gravid ennå, sånn egentlig [8D] Gubben mener jeg bare har hatt innbilt svangerskapsplager. Han skal forresten IKKE ha fler barn, det er han fast bestemt på, men ikke pokker om han gidder å "ha noe på tuten" heller [8|][8D]

[8|] og det var pga p-staven at det tok så lang tid å bli gravid igjen?? Æææh! Håper ikke det blir i mitt tilfelle.. og ARR? Det er jo bare et bittelite hull de setter den inn gjennom??

HAHAH, men han ser det som en selvfølge at DU skal bruke prevensjon?[8D] Den dagen jeg vil ha flere, så slutter jeg på prevansjonen, så får han evnt sørge for sin egen hvis han absolutt ikke vil ha flere![8D]

Jeg fikk min første mens i dag etter fødselen og ble utrolig nok glad for det[:)] Slutta å amme da vesla var 3 mnd..

her har den ikke kommet enda [:D]

ORIGINAL: Pompi

Ingen her og ingen prevansjon[:)]

ORIGINAL: Pompi

Ingen her og ingen prevansjon[:)]

Fikk tilbake mens 9 uker etter fødsel, hadde renselse i 7 uker. Og har hatt jevnlig mens etter det. Selv om jeg fullammet. Satt inn hormonspiral nå [:)]

Mensen dukket opp på dagen 4 mnd etter føsel, til tross for fullamming.. [:'(]

ORIGINAL: SeptemberMamma2010

Siden jeg ikke ammet, så begynte jeg på p-piller etter 6 uker, så da fikk jeg jo mensen nokså fort :)

samme her! men nå har jeg hoppa over mensen 2 ganger fordi det ikke "passet" å ha det. det vil jo si at man begynner rett på neste brett. så nå sitter jeg å venter på mensen og den har ikke kommet enda jeg skal jo begynne på nytt brett på mandag så hvis jeg ikke har hatt mensen innen det så må jeg ta en test!
hjeeelp....! ikke klar for flere enda jeg altså. har jo kun hatt sex 2 ganger etter fødsel fordi det er vondt og gått på pilla hele tia så hvis det skulle være noe nå så vet jeg ikke hva jeg gjør[8D]

Ikke fått mensen! glad for d..hehe..fikk resept på minipiller, men den har mange her klaget veldig på(husker ikke nvnet nå), så dropper å hente ut noen...får heller kjøre på me kondom en stund til. Greit å slippe mens en stund til å syns jeg[;)]

Back
Topp