Mensen..

esilenot

Gift med forumet
Er det flere enn meg som ikke har fått mensen etter fødselen?
Ammer jo fortsatt noen ganger om dagen,men hadde trodd at mensen skulle ha dukket opp til nå. Har ikke spiral og bruker ikke noe prevensjon,så er ikke det som gjør at den ikke har kommet. (Og nei,jeg er ikke gravid....enda [8D])

Fikk den for 1 mnd siden.  Hadde vært deilig om den kunne drøyd det litt til.

har enda ikke fått den skikkelig, den bare kommer sånn ett par dråper liksom[8|]
men jeg bruker cerazette pillen da å da kan den utebli helt ...

ORIGINAL: esilenot

Er det flere enn meg som ikke har fått mensen etter fødselen?
Ammer jo fortsatt noen ganger om dagen,men hadde trodd at mensen skulle ha dukket opp til nå. Har ikke spiral og bruker ikke noe prevensjon,så er ikke det som gjør at den ikke har kommet. (Og nei,jeg er ikke gravid....enda [8D])

Akkurat samme her! Synes det er veeeldig deilig, men begynner jo å lure på når den skal komme[8|]

Jeg fikk den jo etter tre mnd jeg da,og da i mengder ....[:@]Aldri vært slik før hvertfall!!
Håper du får den igjen snart så dere kan lage en like søt en til som Samuel[:D][:D]

duuuuuu?......vi kommer opp til Harstad uke 40[8D]

nååååå, siiiiiikker????? tihi[;)][;)]

(gidder eeegentlig ikke kommentere for min kom etter 5uker...[8|])

Jeg fikk den tilbake for ca to uker siden...  Noen dager etter at jeg sluttet å amme på ettermiddagen.., kanskje det har en sammenheng ? [:)]

Har ikke fått mensen tilbake jeg heller. Regner med at det er fordi mini fortsatt er puppegal. Det er jo egentlig superdeilig å slippe mensen men savner å ha litt kontroll over ting og tang....

ORIGINAL: rai

Jeg fikk den jo etter tre mnd jeg da,og da i mengder ....[:@]Aldri vært slik før hvertfall!!
Håper du får den igjen snart så dere kan lage en like søt en til som Samuel[:D][:D]

duuuuuu?......vi kommer opp til Harstad uke 40[8D]

Ja har jo lyst å lage en til så fort som mulig[:D][:D] helst igår[8D]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,jippi..vi gleder oss MEGET til dere kommer[:D][:D][:D][:D][:D][:D] Skal dere være lenge da? Da må vi få til en treff med alle jentene[:)] (har jo ikke hatt treff siden i mai..eller jeg møtte jo veronica og linda en dag på trondenes i begynnelsen av juli)

ORIGINAL: Reea

Jeg fikk den tilbake for ca to uker siden...  Noen dager etter at jeg sluttet å amme på ettermiddagen.., kanskje det har en sammenheng ? [:)]

Ja kanskje det. Mini her er jo enda puppegal di tidene jeg er hjemme,så han får fortsatt morgen,ettermiddag og kveld.

Back
Topp